فونیکسریمکسبهتام

باحضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

واگذاری ۱۰۰ دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

عصر خودرو : مدیر عامل شرکت زامیاد از واگذاری ۱۰۰۰ دستگاه وانت زامیاد به کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف اشتغالزایی خانواده های تحت پوشش این نهاد مردمی خبر داد و افزود: در مرحله نخست واگذاری، ۱۰۰ دستگاه از آن به منطقه محروم سیستان و بلوچستان آغاز شد.

واگذاری ۱۰۰ دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  سایپا نیوز، در مراسمی که با حضور سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مهندس علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان، آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه، مولوی عبدالعزیز، امام جمعه اهل سنت زاهدان، رضوی، نماینده رئیس جمهور در مناطق محروم و نمایندگان مجلس در این استان برگزار شد، فریدون حمیدی از عقد قرارداد 1000 دستگاه وانت این شرکت با کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

    بنابراین گزارش سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سخنانی گفت: تعداد زیاد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان سیستان و بلوچستان امری ناخوشایند است و باید برای ریشه کن کردن فقر و توسعه کارآفرینی این افراد تمام مسئولان به صورت واحد و همسو حرکت کنند.

    در ادامه مراسم، مهندس حمیدی، مدیر عامل شرکت زامیاد، طی سخنانی گفت: شرکت زامیاد در راستای تبلور شعار "همدلی و هم زبانی دولت و ملت "و در جهت اهمیت بخشی به مسئولیت های اجتماعی خود، قرارداد فروش و واگذاری تعداد 1000 دستگاه انواع وانت شرکت زامیاد، به کمیته امداد امام خمینی(ره) را در سراسر کشور  با هدف اشتغالزایی خانواده های تحت حمایت این کمیته منعقد نموده است.

    وی افزود: در مرحله نخست تعداد 100 دستگاه به کمیته امداد استان سیستان و بلوجستان تحویل شد و امکان افزایش آن تا 5000 هزار دستگاه وجود دارد تا افراد تحت پوشش بیشتری از این امتیاز درجهت اشتغال خود نهایت استفاده را ببرند.

    مدیر عامل شرکت زامیاد اینگونه برنامه ها را محصول یک کار جمعی عنوان کرد و ادامه داد، شرکت زامیاد همانند دیگر شرکت های گروه خودروسازی سایپا علاوه بر فعالیت در حوزه های تجاری و اقتصادی از انجام رسالت اجتماعی خود نیز غافل نیست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو