فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت تاکسیرانی زنجان:

تعداد تاکسی های ناوگان حمل ونقل عمومی زنجان افزایش یافت

عصرخودرو-مدیر عامل شرکت تاکسیرانی زنجان گفت:طی ماه اخیر ۲۴دستگاه خودروی سمند به ناوگان تاکسیرانی زنجان اضافه شد.

تعداد تاکسی های ناوگان حمل ونقل عمومی زنجان افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مشهود میرابی   به وضعیت ناوگان تاکسی‌رانی زنجان اشاره کرد و افزود: اخیرا 24 دستگاه سمند نو به تاکسی‌های زنجان اضافه‌شده است که این روند ادامه داشته و در هفته‌های آینده تعداد دستگاه‌های نو افزایش پیدا می‌کند.

    مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان اظهار کرد: تعداد 2 هزار 369 دستگاه تاکسی در مرکز استان فعالیت می‌کنند که این تعداد برای رفع نیاز مسافرت‌های درون‌شهری شهروندان کافی نیست.

    میرابی بابیان اینکه در هر صنفی تخلفاتی وجود دارد عنوان کرد: با توجه به اینکه در هر صنفی تخلفاتی وجود دارد در صنف تاکسیرانی نیز با این تعداد دستگاه‌ها برخی از تاکسی‌ها تخلف می‌کنند که همشهریان در صورت مواجه‌شدن با تخلف می‌توانند از طریق تلفن‌های سازمان با شماره تلفن3-33779201 شکایت خود را عنوان کنند و نظارت در این زمینه نیز صورت می‌گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: یک سوم ناوگان‌ تاکسیرانی فرسوده هستند ولی متاسفانه در استان و در کل کشور نیز پنج سال است که موضوع نوسازی خودروها به تعویق افتاده است.

    میرابی با اشاره به وضعیت دستگاه‌های شهرک پونک و گلشهر تأکید کرد: تاکسی بی‌سیم و تاکسی ون در دو منطقه پونک و گلشهر فعال هستند که 20 دستگاه ون در پونک و 20 دستگاه ون در گلشهر حمل‌ونقل درون‌شهری شهروندان را انجام می‌دهند.

    مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان از فعالیت خودروهای شخصی درزمینه حمل‌ونقل شهری خبر داد و گفت: متأسفانه فعالیت خودروهای شخصی در حمل‌ونقل که به‌عنوان شغل دو محسوب می‌شود برای تاکسی‌ها و همچنین شرکت تاکسیرانی دچار مشکل شده است که در این راستا تمهیداتی در شورای ترافیک انجام‌شده و با همکاری معاونت راه در حل این موضوع اقداماتی انجام‌شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو