فونیکسریمکسبهتام

تسلا نوآور برتر شناخته شد

عصر خودرو- خودروساز برقی تسلا با پیوستن به اپل و گوگل، در رتبه بندی سالانه گروه مشاوره بوستون یکی از برترین شرکتهای نوآور شناخته شد.

تسلا نوآور برتر شناخته شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، تسلا بر مبنای نظرسنجی از 1500 مدیر ارشد شرکتهای مختلف، در فهرست گروه مشاوره بوستون از 50 شرکتی که بیشترین نوآوری را داشته اند در رتبه سوم قرار گرفت.

    این شرکت در گزارش خود اعلام کرد اپل و گوگل دو رتبه اول این فهرست را همچنان حفظ کرده اند و تسلا که با سرعت یکی از خودروهای مدل اس خود به بالای فهرست صعود کرده است، در رتبه سوم جای گرفت.

    تسلا که یکی از سه خودروساز برتر این فهرست است، دو سال قبل در رتبه چهل و یکم قرار داشت.

    در رتبه های بعدی این فهرست به ترتیب مایکروسافت، سامسونگ، تویوتا، ب ام و، جیلد، آمازون و دایملر قرار دارند.

    بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، در رتبه بندی مذکور عملکرد شرکتها برای سهامدارانشان هم مورد ارزیابی قرار گرفت.

    تسلا طی دو سال گذشته صعود چشمگیری را تجربه کرد و ارزش سهام این شرکت در طول سالهای 2013 و 2014 مجموعا 557 درصد رشد کرد و عملکردش از رشد 44 درصدی شاخص "استاندارد اند پورز" در مدت مذکور بهتر بود اما ارزش سهام این شرکت امسال تقریبا ثابت بوده است. این خودروساز که به تازگی شاسی بلند برقی "مدل ایکس" را رونمایی کرده، در عرضه خودروهای لوکس برقی که با باتری شارژ می‌شوند، پیشگام بوده و مهارتش در عرصه نرم افزاری، این شرکت را در زمینه امکانات هدایت اتوماتیک در برابر خودروسازان سنتی پیشرو ساخته است.

    فهرست 50 شرکت نوآور برتر گروه مشاوره بوستون شامل 29 شرکت آمریکایی، 11 شرکت اروپایی و 10 شرکت آسیایی بود. تنها 12 شرکت که 24 درصد از این گروه بودند، در بخش فناوری بودند و سایرین، شرکتهای باسابقه ای در بخش صنعتی مانند جنرال الکتریک و داوکمیکال بودند.

    حدود 80 درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، نوآوری را یکی از اولویتهای کسب و کارشان عنوان کردند در حالیکه بیش از یک پنجم آنها، از نوآوری به عنوان اولویت اصلی نام بردند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم