فونیکسریمکسبهتام

خدمت‌رسانی گسترده ایساکو به زائرین اربعین حسینی(ع)

عصر خودرو- نمایندگی‌های مجاز منتخب مجاز ایران خودرو در استان‌های ایلام و خوزستان، در طرح خدمت رسانی به زائرین عتبات شریف عالیات، در کنار همکاران امداد خودرو ، به صورت شبانه‌روزی از دهم تا چهاردهم آذر ماه به خدمت رسانی پرداختند.

خدمت‌رسانی گسترده ایساکو به زائرین اربعین حسینی(ع)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو با اعلام این خیر اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران و طولانی بودن راه و حجم سنگین ترافیک، نمایندگان شهرهای مرزی با حجم بالای مراجعه مشتریان مواجه شدند و با تمام توان در دو شیفت، سعی کردند ذهنیت خوبی از این سفر در ذهن مشتریان به جا بگذارند.

    سیدرضا حسینی گفت: در این راستا و جهت تسریع در ارائه خدمات با توجه به افزایش چند برابری مسافران، علاوه بر استادکاران نمایندگی‌های کشیک، اکیپ ویژه‌ای از مرکز و سایر نمایندگی‌ها و استان‌های مجاور در شهرهای مرزی حضور به هم رساندند.

    مدیر عامل ایساکو افزود: تعداد نمایندگی‌های طرح کشیک حوزه دفتر منطقه‌ای اهواز 18 نمایندگی بوده که از این تعداد 14 نمایندگی به صورت دوشیفت و 4 نمایندگی به صورت تک شیفت در حال خدمات‌رسانی بوده‌اند.

    حسینی در خصوص بیشترین علت مراجعه مشتریان به نمایندگی‌ها و تماس با امداد خودرو گفت: تا روز جمعه بیش از 900 خودرو به نمایندگی‌های شهرهای مرزی مهران، چزابه و شلمچه مراجعه کردند و یا با امداد خودرو تماس گرفتند که بارش شدید باران و ماندن در گل و لای یکی از دلایل مهم این درخواست‌ها بوده است.

    وی افزود: در عین حال تصادفات، استفاده از قطعات تقلبی و بی‌کیفیت توسط مشتریان و مفقودی سوئیچ خودرو در کنار سایر ایرادها، جزو عمده علل مراجعه و تماس دارندگان محصولات ایران‌خودرو به این نمایندگی‌ها بر شمرده شده است.

    حسینی ادامه داد: همکاران دفتر منطقه‌ای اهواز برای بازرسی، نظارت و همکاری با نمایندگی‌های مذکور در شهرهای مرزی مهران، سوسنگرد و خرمشهر مستقر شدند و در خدمت مراجعه‌کنندگان بودند.

    وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم طرح تحول در خدمت‌رسانی که برای اولین بار به صورت گسترده همزمان با مراسم عزاداری اربعین در نمایندگی‌ها اجرا شد و به نام مبارک سالار شهیدان متبرک شد، افزایش مشهود رضایت مشتریان را در بر داشته باشد و سرآغاز دوباره‌ای بر بهینه‌سازی کیفیت خدمت‌رسانی باشد.

    لازم به ذکر است در هفته پایانی ماه صفر و نیز شرکت ایساکو طرح گسترده‌ای را به منظور خدمات رسانی به زائرین حرم ثامن الحجج(ع) تدارک دیده است که اخبار و جزییات آن از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو