فونیکسریمکسبهتام

تا تابستان آینده

بیوک انویژن؛ اولین دورگه آمریکایی- چینی به بازار آمریکا صادر می‌شود

عصر خودرو- بیوک "انویژن" که یک SUV کوچک محسوب می‌شود تا تابستان آینده اولین خودروی جنرال موتورز خواهد بود که در چین تولید و به بازار آمریکا صادر خواهد شد.

بیوک انویژن؛ اولین دورگه آمریکایی- چینی به بازار آمریکا صادر می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، رویترز در ماه اوت گزارش داد که تا سال 2017 بیشتر خودروهای بیوک که در آمریکا فروخته میشود تا سال 2017 یا در چین و یا در اروپا تولید خواهند شد.

    با احتساب انویژن(رویا) برند بیوک صاحب سه خودروی کراس اور برای بازار آمریکا خواهد شد. خودروهای کراس اور در ماه نوامبر 40 درصد فروش بازار خودروی آمریکا را به خود اختصاص داده اند و این بخش رو به رشدترین بخش صنعت خودروی جهان شده است.

    این کراس اور جمع جور چهار درب که گنجایش پنج سرنشین را دارد در سری خودروهای کراس اور بیوک پایین تر از "انکلیو" و بالاتر "انکور" قرار می‌گیرد.

    اگرچه بیوک انویژن در کارخانه این شرکت در یانتای چین تولید خواهد شد سخنگوی بیوک تاکید کرد که این خودرو در میشیگان آمریکا طراحی، مهندسی و تست شده است.

    جنرال موتور گزارش کرده که تا ماه نوامبر 127 هزار و 85 دستگاه انویژن در چین فروخته است.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط