فونیکسریمکسبهتام

رکورد فروش جی‌ام در چین

عصر خودرو- شرکت جنرال موتورز در ماه نوامبر در بازار چین رکورد فروش ثبت کرد. این مساله نشان می‌دهد احتمالا به دلیل مشوق‌های جدید خرید و مدل‌های به روز شده، شرایط نامساعد بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان از میان رفته است.

رکورد فروش جی‌ام در چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، خودروساز شماره یک آمریکا اعلام کرد در ماه نوامبر 346 هزار دستگاه خودرو در چین فروخته که نسبت به همین ماه در سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است. علت این افزایش تقاضای خوب برای مدل‌های بیوک، کادیلاک و خودروهای بااوجون، شریک چینی جنرال موتورز عنوان شده است. دور جدید معافیت‌های مالیاتی برای خرید خودرو و افزایش تقاضا برای خودروهای شاسی‌بلند، عملکرد خوب جنرال موتورز در چین را درپی داشته است. شرکت جنرال موتورز همچنین اعلام کرد از ابتدای سال جاری تا ماه نوامبر 1/ 3 میلیون خودرو در چین فروخته است که نسبت به همین دوره در سال گذشته با افزایش 1/ 4 درصدی روبه‌رو شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم