فونیکسریمکسبهتام

رییس اتحادیه نمایشگاه‌های اتومبیل هشدار داد

خودداری از خرید خودرو از نمایشگاه‌های بدون مجوز

عصر خودرو- رییس اتحادیه نمایشگاههای اتومبیل به مردم هشدار داد که از خرید خودرو از نمایشگاه‌های بدون مجوز خودداری کنند، چون این موضوع تبعات بدی برای آنها به همراه دارد و بعضا شاهدیم که در این نمایشگاهها خودرو با دیرکرد به خریدار تحویل داده شده و یا زدن سند با تاخیرات زیادی مواجه می‌شود.

خودداری از خرید خودرو از نمایشگاه‌های بدون مجوز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، غلامحسین قاسمیان اظهار کرد:در نمایشگاه‌ههای اتومبیل بدون مجوز بعضا شاهدیم بعد از خرید خودرو، سند با تاخیرات زیادی به نام خریدار زده می‌شود و یا خودرویی که رنگ شده به جای خودروی بدون رنگ به فروش می‌رسد و یا خودرو به موقع تحویل داده نمی‌شود.
    ساماندهی نمایشگاههای اتومبیل بدون مجوز

    وی با بیان اینکه در حال ساماندهی نمایشگاههای اتومبیل بدون مجوز هستیم، گفت: در حال حاضر حدود 800 واحد مجوزدار در این حوزه فعالیت می‌کنند و حدود 1000 واحد نیز بدون مجوز هستند که در حال ساماندهی آنها هستیم.

    تعطیلی و یا کناره گیری تعدادی از نمایشگاههای اتومبیل

    قاسمیان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این‌که در حال حاضر صنف ما در حال رکود به سر می‌برد، تاکید کرد: همین موضوع موجب شده تعدادی از نمایشگاه‌ها تعطیل شده و یا عده‌ای نیز از این شغل کناره‌گیری کنند، این در حالی است که هم چنان باید مالیات های گزاف بپردازند.

    رییس اتحادیه نمایشگاههای اتومبیل، مشکلات مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده را از مهم ترین معضلاتی دانست که این صنف را با مشکل مواجه کرده است.

    وی ادامه داد: صنف ما حدود 9 ماهی است که در رکود به سر می‌برد و این در حالی است که باید مالیات بر درآمد چندین برابری بپردازد و هر سه ماه یکبار نیز مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کند که این موضوع منصفانه نیست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو