فونیکسریمکسبهتام

مدیر رنگ سایپا در مصاحبه با شبکه تلویزیون NHK ژاپن:

خطوط رنگ سایپا آمادگی همکاری با شرکای معتبر بین المللی را دارد

عصر خودرو- مدیر تولید رنگ سایپا در گفتگو با شبکه تلویزیون NHK ژاپن گفت: فرآیند چرخه تولید رنگ در سایپا با توجه به دستگاه های مدرنی که در این شرکت وجود دارد، بسیار بالا است و شرکت های خارجی تمایل زیادی دارند تا با سایپا همکاری داشته باشند که ایجاد این همکاری منوط به رعایت کیفیت و گذراندن استاندارد های آزمایشگاهی است.

خطوط رنگ سایپا آمادگی همکاری با شرکای معتبر بین المللی را دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز،  بهنام آلبا ضمن اشاره به همکاری خوب گروه سایپا و نیسان ژاپن گفت: گروه خودروسازی سایپا قبل از آغاز تحریم های بین المللی همکاری بسیار خوبی با شرکت نیسان ژاپن در قالب تولید محصولات با کیفیتی همچون نیسان ماکسیما، نیسان قشقایی، نیسان تیانا و وانت پیکاپ داشته است و امیدواریم در آینده ای نزدیک مجددا همکاری بین ما و شرکت های ژاپنی آغاز گردد.وی گفت: در تحریم ها مجبور شدیم تا نسبت به داخلی سازی با تمام توان و استفاده از نیروهای متخصص داخلی گام برداریم ولی در ادامه حرکتمان و با حضور کشورهای پیشرفته می توانیم همچون گذشته همکاری مناسبی با شرکت های معتبر داشته باشیم و اگر شرکت های خارجی بخواهند وارد بازار ایران شوند و با شرکت سایپا همکاری داشته باشند باید بتوانند با رعایت استانداردهای آزمایشگاهی به همراه ورود دانش و تکنولوژی جدید به ایران این شرایط را ایجاد کنند.

    آلبا با اشاره به توانمندی و برخورداری از تجهیزات مدرنی که سایپا در چرخه تولید رنگ برخوردار است گفت: خط رنگ سایپا قابلیت رنگ 44 دستگاه در ساعت را دارد و می تواند ظرفیت خود را بالاتر هم ببرد.

    وی گفت: سایپا با توجه به گارانتی 3 سال رنگ محصولات خود اگر چه از شرکت رنگ طیف سایپا یک برند معتبر داخلی ایجاد کرده است و در زمینه تولید رنگ با کیفیت، بسیار توانمند و فعال است ولی بدلیل حجم انبوه محصول در چرخه تولید خودرو باید از شرکت های خارجی استفاده کند.

    مدیر تولید رنگ سایپا در پایان گفت: شرکت سایپا با توجه به تجهیزات پیشرفته در خطوط مختلف سالن های رنگ خود علاوه بر 3 خط آستر، دارای قابلیت12 خط  رنگ  همزمان می باشدکه با این حجم تولید آماده همکاری با شرکت های مختلف بین المللی که بتوانند استانداردهای کیفی ما را پاس نمایند، می باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو