فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه البرز:

جاده چالوس جمعه و شنبه یک طرفه می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن بخشی از جاده چالوس طی روزهای جمعه و شنبه خبر داد.

جاده چالوس جمعه و شنبه یک طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی ماه صفر و برگزاری مراسم‌های سوگواری و عزاداری ویژه این ایام، بسیاری از ساکنان استان‌های تهران و البرز به زادگاه‌های خود در این روزها مسافرت کرده‌اند.

    وی افزود: به همین دلیل از عصر روز چهارشنبه شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مختلف استان البرز از جمله محور کرج – چالوس و آزادراه‌های تهران – کرج و کرج – قزوین بودیم.

    این فرمانده ارشد انتظامی افزود: با توجه به تجربه‌ پلیس راه مبنی بر حجم سنگین خودروهایی که امروز و فردا قصد بازگشت به استان‌های تهران و البرز دارند، تمهیداتی با هدف کنترل ترافیک و تخلیه بار ترافیکی در محورهای مختلف البرز در دستور کار قرار دارد.

    اکبری بیان داشت: بر این اساس و طی آخرین دستورالعمل پلیس راه، تردد انواع خودروها از محور کرج – چالوس و از ساعت 14 روز تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر تا دهانه جنوبی تونل کندوان یک طرفه است.

    وی افزود: بنابراین طی این ساعات تردد خودروها در جاده کرج – چالوس در این محور به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

    رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: همچنین برای روز شنبه نیز تردد انواع خودروها از ساعت 13 از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

    اکبری با اشاره به شرایط جوی محورهای کوهستانی استان البرز گفت: بر اساس دستورالعمل پلیس راه تردد تمام وسائل نقلیه در محورهای کوهستانی بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

    وی اظهار داشت: مردم لازم است که پیش از تردد در این مسیرهای، ابتدا از سلامت فنی خودروی خود به ویژه سیستم گرمایشی مطمئن بوده و با سوخت کافی اقدام به سفر کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو