فونیکسریمکسبهتام

پاسخ رییس‌پلیس‌ راهور پایتخت به یک ادعا را بخوانید

عصر خودرو- رییس پلیس راهور تهران در مورد ادعای مردم درباره رشوه گرفتن ماموران پلیس و برخورد نکردن با خودروهای تجمع کننده مقابل رستوران ها و پاساژهای بزرگ توضیحاتی ارائه داد.

پاسخ رییس‌پلیس‌ راهور پایتخت به یک ادعا را بخوانید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، علی رغم محدودیت های ترافیکی و جریمه هایی که برای پارک در مکان های ممنوع و البته پارک دوبله در نظر گرفته شده است، شاهد تجمع بسیار زیاد اتوموبیل ها مقابل برخی رستوران های بزرگ و پاساژهای معروف هستیم که عبور و مرور در آن خیابان را سخت و ایجاد ترافیک سنگین می کنند.

    بسیاری از مردم با گذاشتن کامنت به این نکته اعتراض کرده اند و گفته اند که بارها شده ماموران پلیس را در آن حوالی دیده اند که کاری به کار اتومبیل های خطاکار ندارند و این شبهه را مطرح کرده اند که پلیس از صاحبان رستوران و یا پاساژها رشوه می گیرد که اعمال قانون نمی کند.

    سردار تیمور حسینی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ با رد مسئله گرفتن رشوه توسط ماموران راهنمایی و رانندگی، در مورد تجمع خودروها روبروی رستوران ها و مراکز تجاری و به انحصار درآوردن این جای پارک ها  می گوید: این کار، کار خلافی است و حتما به عوامل خود اعلام می کنیم که با این قبیل نقاط و اماکن برخورد کنند، چون هیچ مجوزی برای این کار ندارند؛ ما ادعا می کنیم که باید نظم و انضباط ترافیکی حاکم باشد، اما ادعای این را نداریم که نظم و انضباط حاکم است. وقتی چیزی را تایید می کنیم، ناظر بر نفی آن مساله نیست، وقتی می گوئیم پارک بان باید این گونه باشد این طور نیست که همه چیز درست است، بلکه ما هستیم برای این که با این بی نظمی ها برخورد داشته باشیم.

    سردار حسینی درباره تجمع خودروها مقابل مراکز تجاری و عدم برخورد جدی پلیس در کافه خبر گفت: هیچ وقت ادعا نمی کنم که پلیس هیچ تقصیری ندارد، به هر حال ما هم سیستمی هستیم که خطا و ایراد داریم، ظرفیت محدود و مشخصی داریم، ما در بسیاری از موارد تاوان خرابکاری دیگران را می دهیم. مشکلات ترافیکی ما در خیابان ناشی از بی برنامه بودن حوزه های مختلف است، حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی،... ما تاوان خرابکاری بسیاری از حوزه ها را می دهیم.

    او گفت: نقاط مختلفی در تهران وجود دارد که ما از این بابت مشکل داریم مثل ستارخان، محدود تهرانپارس، دولت مقابل فارسی، کوروش، پالادیوم در خیابان زعفرانیه، ارگ میدان تجریش و... اگر بی نظمی در رانندگی در تهران وجود نداشته باشد، تهران کوچک ترین مشکلی از حیث ترافیک نخواهد داشت، یعنی هر جا ترافیکی مشاهده می کنید در نهایت به یک گردش اشتباه، توقف غیر مجاز، تصادفی که روی زمین مانده است، یک ورود به خروجی غیر منطقی، .. ختم می شود؛ با این نگاه اگر بگویم 80 درصد از ترافیک تهران ناشی از بی نظمی است اغراق نکرده ام.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط