فونیکسریمکسبهتام

آموزش خط سفید به بیش از ۳ هزار راننده پایتخت

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک گفت: با تکمیل زیر ساخت های اجرایی خط سفید بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ راننده تاکسی که ۹۰ درصد کل رانندگان این شبکه حمل و نقلی را تشکیل می دهند تحت آموزش قرار گرفتند.

آموزش خط سفید به بیش از ۳ هزار راننده پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا،عبدالمطلب توجهی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با توجه به اهمیت مقوله آموزش و فرهنگ سازی در خصوص اجرای طرح خط سفید و مطابق بخشنامه ابلاغی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران دوره های آموزشی ویژه تاکسیرانان شاغل در منطقه یک شهر تهران با همکاری معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک ، سازمان تاکسیرانی و دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان تاکسیرانی انجام شد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 95 درصد زیر ساخت‌های خط سفید آماده شده و آموزش و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه در خصوص قوانین خط سفید در حال انجام است، افزود: با اتمام این مرحله از طرح ، اعمال قانون که مهمترین رکن اجرایی خط سفید است آغاز می شود. در شش ماهه نخست سال آموزش خط سفید و قوانین ترافیکی علاوه بر رانندگان اتوبوس و تاکسی در 27 سرای محله ، 21 مدرسه و مهد کودک و به صورت تاتر خیابانی برای کودکان، نوجوانان و برای دیگر شهروندان برگزار شد و همچنین مدیرهای آژانس‌ها نیز تحت آموزش قرار گرفتند.

    بر اساس گزارش سایت تهران سما، توجهی تاکید کرد: تثبیت رفتارهای درست ترافیکی در جامعه نیاز به تکرار و صرف زمان دارد تا نهادینه شود، لذا این امر با همکاری سایر ارگانها امکان پذیر می شود و در حال حاضر این هماهنگی و همکاری در حد مطلوب است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط