فونیکسریمکسبهتام

برگزاری رزمایش طرح زمستانه راهور ناجا در آبعلی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: رزمایش طرح زمستانه فردا- دوشنبه- ساعت ۹ صبح با همکاری اورژانس و هلال احمر در آبعلی برگزار می شود.

برگزاری رزمایش طرح زمستانه راهور ناجا در آبعلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایرنا ، سردار تقی مهری افزود: در زمان حاضر پلیس راهنمایی و رانندگی در گردنه های برفی مستقر است و این طرح زمستانی تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
    وی ادامه داد: رزمایش طرح زمستانه برای خدمات مضاعف در سطح جاده ها و در راستای کاهش تلفات جانی اجرا می شود.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: طی روزهای پایانی ماه صفر با حضور کارکنان نیروی انتظامی به ویژه ماموران پلیس راهور در محورها، انسداد مسیر نداشتیم.
    مهری ادامه داد: طی 27 تا و 29 صفر بیشترین ترددها در شهر مقدس مشهد بود؛ 27 صفر در چهار مسیر نیشابور، تربت جام - حیدریه به سمت مشهد، قوچان و بجنورد - قوچان - مشهد بار ترافیکی فوق العاده سنگین بود.
    وی با بیان اینکه در این ایام غیر از تردد خودرو، تردد زائران پیاده به صورت کاروان را هم شاهد بودیم، گفت: جمع انبوهی از زائران در شعاع یک کیلومتری خیابان های منتهی به حرم امام رضا (ع) برای برگزاری مراسم 28 صفر، شهادت امام رضا (ع)، امام حسن (ع) و رحلت پیامبر (ص) در حال تردد بودند.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اضافه کرد: به دلیل استقبال بی نظیر مردم برای حضور در مراسم 28 صفر در مشهد مقدس، بار ترافیکی سنگین بود اما خوشبختانه مشکل انسداد مسیر نداشتیم؛ ضمن اینکه طی این سه روز خودروهای شخصی محدودیت تردد داشتند که البته به خودروهای امدادی برای تردد مجوز داده بودیم.
    مهری همچنین به وضعیت ترافیکی محورهای شمالی طی روزهای پایانی صفر اشاره کرد و گفت: بار ترافیکی به سمت تهران - قم سنگین بود؛ همچنین بار ترافیکی خروجی شهر تهران در مسیرهای شمالی سنگین و نیمه سنگین، گزارش شد.
    وی افزود: طی روز گذشته (بازگشت) در خروجی شهر مشهد و خراسان، ترافیک، سنگین بود.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: همچنین مسیرهای شمالی به سمت تهران در برخی مقاطع، سنگین و نیمه سنگین بود؛ ضمن اینکه در ورودی تهران (قم به تهران) ترافیک نیمه سنگینی را شاهد بودیم اما با تلاش همکاران در راهور و همکاری مردم انسداد مسیر نداشتیم.
    مهری ادامه داد: همچنین حجم بالای تردد نسبت به سایر روزها را در قم و شیراز شاهد بودیم؛ ازدحام و حضور فعال مردم در حرم حضرت معصومه (ع) و شهر شیراز برای برگزاری مراسم 28 صفر و شهادت امام رضا (ع) سبب حجم تردد سنگین شده بود.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا همچنین از وقوع یک فقره تصادف با سه کشته و یک زخمی در جاده چالوس به سمت تهران طی روز گذشته - شنبه - خبر داد و اظهارکرد: این حادثه بر اثر منحرف شدن یک خودروی تاکسی با چهار سرنشین و سقوط به داخل سد کرج رخ داد.
    وی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی به ویژه ماموران پلیس راهور در تمام مسیرها برای هدایت و تسهیل تردد خودروها حضور فعال داشتند ضمن اینکه ماموران راهور از شب گذشته تا صبح امروز برای تخلیه محورها و بازگشت زائران به مقصد حاضر بودند.
     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو