فونیکسریمکسبهتام

۱۵ دستگاه خودرو در محور اشنویه ـ ارومیه از برف و کولاک رهایی یافتند

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۱۵ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور اشنویه ـ ارومیه با تلاش امدادگران هلال احمر رهایی یافتند.

۱۵ دستگاه خودرو در محور اشنویه ـ ارومیه از برف و کولاک رهایی یافتند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، جابر ثوابی افزود: با آغاز موج جدیدی از بارش برف و کولاک، امدادرسانی در جاده های مواصلاتی استان با جدیت تمام آغاز شده است.
    وی اظهار کرد: طی شب گذشته و امروز 15 دستگاه خودرو با 40 سرنشین به علت کولاک در جاده گرفتار شده بودند که با امدادرسانی به موقع امدادگران هلال احمر رهایی یافتند.
    ثوابی ادامه داد: هم اکنون 12 پایگاه ثابت، هشت پایگاه موقت و چهار پایگاه کوهستان در سطح استان در آماده باش کامل به سر می برند.
    وی افزود: در بارندگی ها و کولاک هفته گذشته بیش از یکهزار و 970 خودرو گرفتار در کولاک با شش هزار و 700 نفر سرنشین از خدمات امدادرسانی شامل بستن زنجیر چرخ، تغذیه اضطراری و توزیع پتو بهره مند شدند.
    وی گفت: روزانه 70 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در جاده های استان تردد کرده و به آسیب دیدگان امداد رسانی می کنند.
    ثوابی ادامه داد: در عملیات امدادرسانی روزانه 150 امدادگر، نجاتگر و داوطلب در اختیار هلال احمر استان به کارگیری می شوند.
    به گزارش ایرنا، بارش سنگین برف که از ساعت دو بامداد امروز دوشنبه در استان آذربایجان غربی آغاز شده، موجب تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در اغلب نقاط استان شده است.
    ارتفاع برف هم کانون در سطح شهر ارومیه به بیش از 25 سانتیمتر رسیده و شدت بارش مردم این شهر را غافلگیر کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط