فونیکسریمکسبهتام

ثبت سفارش خودروهای مستعمل مشروط شد

عصر خودرو- سازمان توسعه تجارت به دلیل ممکن نبودن بررسی و صدورگواهی استاندارد برای خودروهای مستعمل از جمله لیفتراک، از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها خواست ثبت سفارس خودروهای مستعمل را مشروط انجام دهند.

ثبت سفارش خودروهای مستعمل مشروط شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سازمان توسعه تجارت، براساس نامه سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر عدم امکان صدور گواهی استاندارد برای خودروهای مستعمل (به استثناء کشنده های موضوع بند هـ ماده 163 قانون برنامه پنجم)، هرگونه ثبت سفارش خودرو از جمله لیفتراک در قالب بند (2) ماده 42 فقط با موافقت سازمان ملی استاندارد امکانپذیر خواهد بود.
    براساس این گزارش، در پی دریافت این نامه از سازمان صنعت، معدن و تجارت، از استان ها خواسته شده با توجه به ایجاد حق برای بازرگانان و مشکلاتی مبنی بر عدم صدور گواهی استاندارد در موقع ترخیص، پیش از موافقت سازمان، از ثبت سفارش خودداری کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم