فونیکسریمکسبهتام

یک گروه زیست محیطی چینی از فولکس واگن شکایت کرد

عصر خودرو-یک گروه زیست محیطی چینی از فولکس واگن به دلیل استفاده این شرکت از نرم افزار تقلب در تست های آلایندگی شکایت کرد.

یک گروه زیست محیطی چینی از فولکس واگن شکایت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از رویترز، این اولین مورد شکاین از فولکس واگن به دلیل رسوایی اخیر این شرکت است.   

    رسوایی تقلب فولکس در تست های آلایندگی تحقیقاتی را در سراسر جهان علیه این شرکت در پی داشته است و باعث تغییرات گسترده در کادر مدیریتی آن شده است.  

    بنیاد توسعه سبز و حفاظت از تنوع زیستی چین در بیانیه ای اعلام کرد: یک شکایتنامه در شهر شرقی تیانجین علیه فولکس واگن تنظیم کرده است.

    روزنامه چاینا دیلی روز سه‌شنبه گزارش داد: گروه حقوق بشری چینی این پرونده را به دلیل تولید خودروهای مشکل ساز از سوی فولکس واگن برای کسب سود بیشتر و دور زدن قوانین چین که به بدتر شدن آلودگی هوا انجامیده و سلامت و حقوق مردم را نقض می‌کند، تنظیم کرده است.

    فولکس واگن اعلام کرده که در 11 ماه سپری شده از سال 2015 سه میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در چین فروخته است در حالیکه به گفته سازمان نظارت بر کیفیت در چین اکتبر اعلام کرد که تقلب فولکس تنها روی 1950 دستگاه خودرو تاثیر گذار بوده است.  

    فولکس از اظهارنظر درباره این شکایت خودداری کرده است.

    مقامات فولکس واگن ماه گذشته در نمایشگاه خودرویی گوانگژو از مشتریان چینی به دلیل این رسوایی عذرخواهی کردند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم