فونیکسریمکسبهتام

اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵ کدامند؟

عصر خودرو- احتمالا بارها پیش آمده وقتی پشت خودرویی گران‌قیمت نشسته‌ یا چنین خودرویی را در خیابان مشاهده کرده‌اید، از خود بپرسید که آیا دادن این‌همه پول برای این خودرو ارزشش را دارد؟ جالب اینجاست که در بیشتر مواقع پاسخ این سوال مثبت است!

اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵ کدامند؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، خودروهای لوکس کاملا با همه خودروهایی که سوار شده‌اید یا دیده‌اید فرق دارند. آنها از یک جنبه، یک ابزار اختصاصی هستند و اگر بخواهیم بگوییم این خودرو‌ها از ابزارهای متعددی تشکیل شده‌اند، باید بگوییم که صاحبان آنها در واقع یک ست کامل ابزار در اختیار خود دارند. این خودرو می‌تواند یک «بنتلی»، برای سفرهای خانوادگی یا «فراری»، برای زیر پا گذاشتن جاده‌ها باشد. این خودروها با وجود قابلیت‌های منحصربه‌فردی که در آنها گنجانده شده، وسایل بسیار نفیس و باارزشی محسوب می‌شوند.

    در این گزارش، به نقل از بخش مالی سی‌ان‌ان، تعدادی از این خودروهای گران‌قیمت و اغواکننده را معرفی می‌کنیم.

    لامبورگینی اونتادور اس‌وی
    لامبورگینی اونتادور اس‌وی، 500 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. این خودرو با پیشرانه 740 اسب بخاری خود، یک خودروی کاملا سبک است که حداکثر قدرت آن با لامبورگینی ونیو که 4 میلیون دلار قیمت دارد، برابری می‌کند.

    اما رانندگی با این خودرو که نمونه ارزان‌تر لامبورگینی ونیو است، بسیار لذت‌بخش، سریع و جالب توجه است. این خودرو به هرکجا که وارد می‌شود، تمام نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. هرچه باشد این خودرو «لامبورگینی» است.

    فراری کالیفرنیا «تی»
    به گزارش اقتصادنیوز، فراری کالیفرنیای «تی»، یک خودروی سطح متوسط است که قیمت پایه آن از 199 هزار دلار شروع می شود. این خودروی راحت و سریع برای سفرهای کوتاه و رانندگی در بزرگراه عالی است. کالیفرنیای «تی»، یک خودروی توربوشارژ، با پیشرانه 533 اسب بخار و حجم 3.8 لیتری است. استفاده از موتور توربوشارژ، به این مدل فراری کمک می‌کند تا در عین اینکه حداکثر سرعت و قدرت را به کاربر ارائه می‌دهد، مصرف سوخت اقتصادی هم داشته باشد.

    رولز رویس ریث
    رولز رویس ریث، سریع‌ترین رولز رویسی است که تاکنون تولید شده اما یک خودروی کاملا اسپرت محسوب نمی‌شود. شتاب صفر تا صد این خودروی دو در، با 2268 کیلوگرم وزن، تنها 4.4 ثانیه است و در کمال تعجب در سرعت‌های بالا نیز کاملا تحت کنترل راننده قرار دارد.
    طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار زیباست و در آن تزئینات چوبی که در قایق‌های لوکس استفاده می‌شود، به‌کار رفته است. در سقف این خودرو نیز از فیبرهای نوری بسیاری استفاده شده که با روشن شدن آنها، سقف خودرو نمایی مانند آسمان شب خواهد داشت.

    مک‌لارن 650 اس
    مک‌لارن 360 اس یک ابرخودروی مناسب جاده‌ها و همینطور پیست مسابقه است. در سرعت معمولی، این خودرو به اندازه کافی نرم هست و حس چالاکی را نیز با همین سرعت پایین به راننده القا می‌کند. اگر این شانس را داشتید تا با این خودرو به جاده بزنید، به لطف موتور توربو شارژ خود می‌تواند ظرف مدت 5.7 ثانیه به شتاب صفر تا صد دست یابد.
    این خودروی سبک‌، وزنی معادل تویوتا کرولا دارد و از طراحی آیرودینامیک خوبی نیز بهره می‌برد.

    بنتلی مولسان اسپید
    به گزارش اقتصادنیوز، بنتلی مولسان، به‌عنوان یک خودروی SUV بزرگ و سنگین است اما به لطف پیشرانه 530 اسب بخاری خود، می‌تواند ظرف 4.8 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسد. در داخل این خودرو همچنین امکانات لوکسی چون صندلی‌های ماساژور و یخچال تعبیه شده است. اما تمامی این قدرت و امکلنات لوکس ارزان در نیامده چراکه برای خرید این خودرو باید 400 هزار دلار ناقابل بپردازید. بنتلی مولسان در واقع خودرویی است که مردم می‌خواهند. برای برخی افراد پول آن هم اصلا مطرح نیست آنها فقط می‌خواهند بدانند که هیچ خودرویی بهتر و سریع‌تر از خودروی آنها نیست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.


     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو