فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد:

تردد بیش از ۱۵۰۰ دستگاه تاکسی با عمر بالای ۱۰ سال در قم

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در قم به تعویض نیاز دارند و این خودرو‌ها دارای عمر بالای ۱۰ سال هستند.

تردد بیش از ۱۵۰۰ دستگاه تاکسی با عمر بالای ۱۰ سال در قم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، مرتضی عزتی ضمن تبریک 26 آذرماه روز حمل و نقل به رانندگان با اشاره به نوسازی تاکسی فرسوده اظهار کرد: سایتی از سوی سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه تاکسیرانی کشور به منظور تعویض تاکسی‌های فرسوده مشخص شده البته سایت نوسازی سازمان از آذرماه سال گذشته بسته شد و هنوز باز نشده است.

    وی افزود: تاکسیرانان در همه شهر‌ها از طریق این سایت می‌توانند برای نوسازی خودروی خود اقدام کنند که در این زمینه باید تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد سوخت کشور و ایران خودرو و سازمان شهرداری‌ها تنظیم شود و به همه شهرهای کشور ابلاغ کنند.

    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه بیش از هزار و 500 دستگاه تاکسی در قم به تعویض نیاز دارند، گفت: این خودرو‌ها دارای عمر بالای 10 سال هستند، که تعویض 200 دستگاه آن‌ها از آذر سال گذشته صورت گرفته است.

    وی گفت: هر سال 300 تا 500 دستگاه تاکسی به تاکسی‌هایی که نیاز به تعویض دارند، اضافه می‌شود که باید در زمینه تعویض آن‌ها اقدام شود.

    عزتی با بیان اینکه 270 دستگاه سواری شخصی ساماندهی شده روستایی بین قم و شهرهای اقماری فعالیت دارند، گفت: تفاهم‌نامه تعویض 60 دستگاه آن‌ها منعقد شده که تاکنون تعویض نزدیک به 19 دستگاه آن‌ها به تاکسی انجام شده است و تا یک یا دو ماه آینده باقیمانده این خودرو‌ها تا 60 دستگاه تبدیل به تاکسی می‌شود.

    وی اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سال آینده منعقد می‌شود، باقیمانده سواری‌های شخصی ساماندهی شده شهرهای اقماری استان به تاکسی تبدیل می‌شوند.

    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به پایان عمر مفید یک خودرو در بحث حمل و نقل عمومی گفت: این خودرو‌ها در بحث سوخت بیش از استاندارد لازم مصرف سوخت دارند، ‌آلودگی هوا، صوتی، ‌ استهلاک بالا در ترافیک و... از دیگر معایب تاکسی‌های فرسوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو