فونیکسریمکسبهتام

لاهوتی خبر داد:

امضای ۵۰ نفر از نمایندگان برای بررسی اولویت دار لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا

عصر خودرو- عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس از امضای ۵۰ نفر ازنمایندگان برای بررسی خارج از نوبت لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا خبر داد.

امضای ۵۰ نفر از نمایندگان برای بررسی اولویت دار لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، مهرداد بائوج لاهوتی درباره گلایه معاون محیطزیست انسانی سازمان محیط زیست مبنی برمعطل ماندن لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا، افزود: این انتقاد وارد است اما واقعیت آن است که طرح مجلس درباره آلودگی هوا در نوبت رسیدگی صحن علنی قرار داشت اما به علت ارایه لایحه جلوگیری از آلودگی هوا به مجلس تصمیم بر آن شد تا طرح نمایندگان و لایحه دولت ادغام شده و مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گیرد.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس قانون طرح های عادی در زمان خود باید مورد بررسی قرار گیرد به همین دلیل ممکن است بررسی آن با کمی تاخیر مواجه شود.

    این نماینده مردم درمجلس نهم، تصریح کرد: اکنون بررسی طرح مجلس و لایحه دولت به اتمام رسیده و در قالب لایحه ای در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد اما با توجه به وضعیت کنونی آلودگی هوای شهر تهران 50 نفر از نمایندگان مجلس برآن شدند تا با امضایی درخواست ماده 104 آیین نامه داخلی مبنی بر تغییر دستور طرح ها و لوایح را در صحن علنی مطرح کرده تا این لایحه زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

    عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس درباره جزئیات لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا ، یادآور شد: بحث حمل و نقل عمومی، استانداردسازی خودرو، تغییر زمان معاینه فنی خودروها و ریزگردها درکشور از مواردی است که در این لایحه مورد توجه قرار گرفته است که می توان گفت با تصویب آن خلاءهای قانونی در این زمینه برطرف خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو