فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۲۶۷»

سردرگمی والدین دانش‌آموزان تهرانی با تناقض‌گویی مسئولان آموزش و پرورش

عصر خودرو- در مورد تناقض‌گویی مسئولان آموزش و پرورش در مورد تعطیلی دوشنبه ۳۰ آذر و سردرگمی والدین دانش‌آموزان تهرانی؛ چرا مسئولان آموزش‌و‌پرورش به فاصله چند ساعت دو مصاحبه متناقض انجام می‌دهند؟

سردرگمی والدین دانش‌آموزان تهرانی با تناقض‌گویی مسئولان آموزش و پرورش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم، هر ساله از اواسط آذر و با شروع زمستان پدیده وارونگی هوا در کلان شهرها اتفاق می­افتد. چند روزی است که در تهران و برخی کلانشهرهای کشور کیفیت هوا به شرایط ناسالم رسیده است و دائما هشدارهایی مبنی بر عدم خروج کودکان و افراد آسیب پذیر مانند بیماران قلبی و ریوی و سالمندان شنیده می‌شود.

    در همین زمینه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای شهر تهران صبح امروز تشکیل جلسه داد و اولین خروجی­‌های این جلسه که در رسانه­‌ها منتشر شد به ترتیب عبارت بودند از:

    1- سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: مهدهای کودک شهرهای تهران، ری و اسلامشهر فردا تعطیل اعلام شد.

    2- خلیلی، مدیر روابط‌ عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گفت: تمام مدارس ری، کهریزک، فشافویه، اسلامشهر و چهاردانگه فردا تعطیل است.

    در این رابطه مهندس رستگار معاون اداره کل حفاظت محیط زیست تهران در گفتگو با «نسیم»، در رابطه با تعطیلی مدارس در روز یکشنبه و دوشنبه در تهران گفت: در پی برگزاری جلسه صبح امروز که ساعت 7:30 تشکیل شد کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای شهر تهران تصمیم به تعطیلی مدارس در دو روز آینده گرفت و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد مدارس شهرهای تهران، ری و اسلامشهر طی دو روز آینده تعطیل خواهد بود.

    حتی گمانه زنی­‌هایی مبنی بر تعطیلی مدارس تهران تا پایان هفته به وجود آمد. در این زمینه رستگار در گفتگو با «نسیم» گفته بود که در صورت نیاز به تعطیلی مجدد، موضوع توسط کمیته هماهنگی مواقع اضطرار تصمیم‌گیری می‌شود. اطلاع رسانی به این سمت رفته بود که خروجی جلسه کمیته اضطرار آلودگی بر این مبنا است که کلیه مدارس تهران و و چند شهرستان استان تهران یکشنبه و دوشنبه تعطیل هستند.

    اما در این میان یک اظهار نظر متناقض باعث تشویش اذهان شهروندان تهرانی شد. مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش تهران در گفتگو با عصر ایران خاطر نشان کرد: تمامی مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران در مقاطع مختلف و مهدهای کودک و پیش دبستانی فردا یکشنبه تعطیل است.

    انبوهی از سوال­‌ها در ذهن والدین دانش آموزان تهرانی شکل گرفته است که تکلیف دانش­ آموزان چیست؟ بالاخره مدارس روز دوشنبه تعطیل هستند یا نه؟

    اگر خروجی جلسه کمیته اظطرار آلودگی هوای پایتخت این بوده است که در دو روز آینده مدارس تهران تعطیل باشد پس چرا مسئولان آموزش و پرورش تهران به فاصله چند ساعت دو مصاحبه متناقض انجام دادند؟

    به نظر می‌رسد برخی مسئولان آموزش و پرورش تهران فراموش می‌کنند که یک اظهارنظر متناقض از سوی آنان باعث چه مشکلات روحی برای والدین دانش‌آموزان می‌شود. مبحثی که مسبوق به سابقه است. همین چندی پیش بود که از سوی برخی مسئولان این وزارت اعلام شده بود که تحصیل در رشته علوم انسانی در تهران محدود به دبیرستان‌های فرهنگ می‌شود، موضوعی که چندی بعد توسط برخی مسئولان دیگر این وزارتخانه تکذیب شد!

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو