فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۲۶۹»

تعطیلی واحدهای آلاینده در شهرستان ری به دنبال شرایط ناسالم هوا

عصر خودرو- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تعطیلی واحدهای آلاینده این منطقه به خصوص شن و ماسه، بتن و آسفالت در شرایط ناسالم هوای پایتخت خبر داد.

تعطیلی واحدهای آلاینده در شهرستان ری به دنبال شرایط ناسالم هوا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از محسن شوکتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شرایط نامساعد جوی و افزایش گرد و غبار در استان تهران و قرار گرفتن هوا در شرایط ناسالم طی روزهای آتی، گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری نسبت به ابلاغ نامه تعطیلی به تمام واحدهای شن و ماسه ، بتن و آسفالت مستقر در شهرستان ری اقدام کرد.
    وی خاطرنشان کرد: مطابق با ماده 7 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا از هرگونه فعالیت واحدهای که در این روند تاثیر داشته و با انتشار ذرات معلق باعث افزایش آلودگی می شوند از سوی این اداره جلوگیری خواهد شد.
    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با تاکید بر اینکه، در صورت عدم تعطیلی واحدهای آلاینده با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد، تصریح کرد: به تمام واحدهای نفتی و همچنین تولید گچ مستقر در شهرستان نیز ابلاغ شده که تا اطلاع ثانوی با حداقل ظرفیت فعالیت کنند.
    با توجه به پایداری جوی هوای تهران و تداوم آلودگی هوای پایتخت جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران صبح امروز شنبه در استانداری تهران تشکیل شد.
    تعطیلی دو روزه مدارس تهران و یک روزه مدارس برخی شهرستان های استان تهران، پیش دبستانی و مهدکودک ها، ممنوعیت فعالیت یک هفته ای معادن شن و ماسه و صنایع آلاینده در استان، ممنوعیت فروش روزانه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از جمله مصوبات مهم این کمیته بود.
    شاخص کیفیت هوای پایتخت در روز جاری با افزایش آلاینده های ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
    درهمین ارتباط با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری آلودگی هوا در روزهای شنبه و یکشنبه ، وضعیت غلظت آلاینده ها در سطح پایتخت طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو