فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۲۷۴»

وضعیت تعطیلی مدارس در روز دوشنبه تا ساعت ۱۴ مشخص می‌شود

عصر خودرو- وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ وضعیت تعطیلی مدارس استان تهران در روز دوشنبه با برگزاری کارگروه آلودگی هوا و مصوبات این کارگروه تا قبل از ساعت ۱۴ امروز مشخص می‌شود.

وضعیت تعطیلی مدارس در روز دوشنبه تا ساعت ۱۴ مشخص می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه گردهمایی آموزشی رؤسای ادارات استعدادهای درخشان سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدارس تهران امروز به‌ دلیل آلودگی هوا تعطیل است. امروز هم جلسه کارگروه آلودگی هوا برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط جوی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه تصمیم‌گیری می‌شود.

    وی افزود: اینکه هوا در چه وضعیتی از آلودگی قرار دارد در تخصص آموزش و پرورش نیست و اینکه آیا این هوا برای دانش‌آموزان مضر است یا خیر، توسط کارگروه آلودگی هوا بررسی می‌شود البته این طبیعی است که ما علاقه‌مند هستیم مدارس برقرار باشد و دانش‌آموزان در مدارس درس بخوانند، اما سلامت دانش‌آموزان برای ما مهم‌تر است.

    وزیر آموزش و پرورش گفت: به‌طور کلی باز بودن یا تعطیلی مدارس تابع تصمیمات کارگروه آلودگی هواست که نهادهای مختلفی همچون وزارت بهداشت و درمان، محیط زیست، آموزش و پرورش و استانداری عضو آن هستند که اگر این ترکیب به جمع‌بندی برسند، مدارس تعطیل می‌شود و آموزش و پرورش مجری مصوبات این کمیته است.

    فانی گفت:‌تا قبل از ساعت 14 امروز جلسه کارگروه آلودگی هوا تشکیل شده و درخصوص تعطیلی مدارس در روز دوشنبه تصمیم گرفته می‌شود.

    وی درخصوص بازداشت معلمان ایرانی در امارات عنوان کرد:  حدود یک ماه پیش با سفیر ایران در امارات جلسه‌ای داشتیم و در حال پیگیری هستیم که امیدواریم مشکلات حل شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو