فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۲۸۵»

معاون منابع طبیعی: آلودگی هوا از مشکلات اساسی مرتبط با سلامت مردم است

عصر خودرو- علی خادم آستانه معاون دفتر حفاظت و حمایت منابع طبیعی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور آلودگی هوا و پدیده ریزگردها را از مشکلات اساسی در ارتباط با سلامت مردم در کشور اعلام کرده است.

معاون منابع طبیعی: آلودگی هوا از مشکلات اساسی مرتبط با سلامت مردم است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علی خادم آستانه یکشنبه شب در نشست هم اندیشی بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی سخن می گفت، افزود : با توجه به بروز مشکلاتی نظیر تخریب جنگل ها و منابع طبیعی، پدیده ریزگردها، سیلاب ها، زمین لرزه و رانش زمین ضرورت مدیریت جدی در عرصه منابع طبیعی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
    وی تاکید کرد: امروز مسائل زیست محیطی مانند آلودگی هوا و ریزگردها از مشکلات اساسی در ارتباط با سلامت مردم به شمار می روند.
    خادم آستانه با اشاره به چالش منابع طبیعی و حوزه صنعت، معدن و تجارت از گذشته های دور در زمینه بهره برداری از معادن، خاطرنشان کرد: کاهش آسیب های محیط زیست و ازسوی دیگر حفظ فعالیت های اقتصادی در حوزه منابع طبیعی نیازمند برنامه ریزی دقیق و اقدامات کارشناسی است.
    وی تصریح کرد: اکنون نگاه ها به این سو هدایت شده است که برای بهره برداری از معادن حتی اگر امکان داشته باشد از تخریب کوچکترین بوته نیز باید پیشگیری شود.
    این مسئول سازمان جنگل ها گفت : اگر مناطق ممنوعه در فعالیت های معدن مشخص و دلایل قانونی نیز بیان شود، نارضایتی نیز وجود نخواهد داشت.
    وی دراین جلسه به تشریح دستورالعمل ما بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان منابع طبیعی کشور پرداخت و افزود : در این راستا کار گروه هایی در دو حوزه کشوری و استانی تشکیل شده است.
    به گفته وی، مشکلات مربوطه در کارگروه های استانی بررسی شده و در صورت نتیجه نگرفتن در کار گروه کشوری مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو