فونیکسریمکسبهتام

۱۶ روستای آذربایجان شرقی در محاصره برف

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: اکنون تمام راه های اصلی و فرعی استان باز و راه های ۱۶ روستا بسته است.

۱۶ روستای آذربایجان شرقی در محاصره برف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، توحید اخلاقی با اشاره به اینکه شنبه گذشته بارش برف موجب کولاک در مسیر مراغه - هشترود شده بود، گفت: با تلاش نیروهای راهداری عملیات بازگشایی راه های روستایی دراین منطقه ادامه دارد.
    وی با اشاره به استقرار بیش از یکهزار راهدار در قالب 75 گروه راهداری ثابت و سیار در مسیرهای مواصلاتی استان، اظهارکرد: همکاران راهداری شبانه روزی تلاش می کنند سفر راحتی را برای رانندگان در فصل زمستان فراهم کنند .
    اخلاقی افزود: در حال حاضر علاوه بر812 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راه و شهرسازی استان، 265 دستگاه ماشین آلات متعلق با دیگر بخش ها در مسیرهای مواصلاتی استان مستقر شده است.
    مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهدارخانه های این اداره کل برای ارائه خدمات به مسافرها و راننده ها تجهیز شده است، اضافه کرد: علاوه بر ماشین آلات ملکی 80 دستگاه انواع ماشین آلات پیمانکاران طرف قرارداد با این اداره کل نیز برای راهداری زمستانی در آزاد راه پیامبراعظم (ص) مستقر شده اند.
    اخلاقی با قدردانی از همکاری سایر دستگاه ها مانند پلیس راه ، هلال احمر و اورژانس درارائه خدمات به مسافرها، گفت: طرح زمستانی راهداری از 15 آذر امسال شروع شده است و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
    معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هم با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش دراستان متوقف شده و تا 24 ساعت آینده هم بارش نخواهیم داشت، افزود: برای بعضی نقاط استان غبار محلی و مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
    محمد اشجعی با اعلام اینکه در24 ساعت گذشته بیشترین بارش از ایستگاه شرق تبریز به میزان 1.7 میلی متر گزارش شده است، گفت: کمینه دما هم مربوط به شهرستان چاراویماق با 12 درجه سانتی گراد زیر صفر بود.
    وی گفت: اکنون دمای هوای تبریز دو درجه سانتی گراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته درهمین زمان یک درجه گرم تر شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو