فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار تهران:

شهرداری در نوسازی ناوگان عمومی دست تنها است

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: شهرداری تهران در فرایند نوسازی ناوگان عمومی شهر تهران اعم از تاکسی، اتوبوس و مینی بوس دست تنهاست.

شهرداری در نوسازی ناوگان عمومی دست تنها است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا پایان سال وعده نوسازی تاکسی های فرسوده را محقق کنیم، گفت: شهرداری تهران در فرایند نوسازی ناوگان عمومی شهر تهران اعم از تاکسی، اتوبوس و مینی بوس یک تنه و دست تنهاست.

    معاون شهردار تهران تاکید کرد: اقدام هیجانی دولت و پرداخت وام 25 میلیونی برای خرید خودروهای داخلی، گزینه نامطلوب ترافیکی بود که در کل کشور شاهد آن بودیم. این در حالیست که باید وام های خرید خودرو به نوسازی تاکسی های فرسوده تعلق می گرفت.

    تشکری هاشمی با اشاره به اینکه متاسفانه تصور غلط توسعه حمل ونقل شخصی بار دیگر نمود یافت و به نوعی در تعارض با برنامه های مدیریت شهری و دولت در توسعه ناوگان عمومی خودنمایی کرد، گفت: وقتی توسعه حمل ونقل عمومی به عنوان یک تجربه موفق در تمام دنیا مطرح است به یکباره در دولت حمایت از خودروهای شخصی رنگ می گیرد.

    وی با تاکید بر اینکه دولت ناوگان حمل ونقل عمومی شهر تهران را حتی به اندازه یک خودروی شخصی مورد عنایت قرار نداده است، اظهارکرد: اطلاعات خودروهای فرسوده را در اختیار داشتند اما در کمال بی مهری حمل ونقل عمومی را از حمل ونقل شخصی کمتر دیدند.

    معاون شهردار تهران افزود: اعتبار تعمدا برای خودروهای شخصی و با تاکید بر اینکه برای حمل ونقل عمومی به صرفه نیست، هزینه شد. این در حالیست که شهرداری تهران در تلاش است ناوگان تاکسی های فرسوده شهر را تا پایان سال نوسازی کند.

    تشکری هاشمی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت ستاد سوخت بتوانیم نوسازی تاکسی های فرسوده را آغاز کنیم. گرچه تاکنون جلسات مان به نتیجه نرسیده است اما همچنان امیدواریم بتوانیم تسهیلات مالی و خودرو را تدارک ببینیم.


    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو