فونیکسریمکسبهتام

استقبال بی‌نظیر مشتریان از جشنواره خدمات زمستانی ایساکو

عصر خودرو- معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از استقبال بسیار گسترده مشتریان از جشنواره زمستانی این شرکت خبر داد.

استقبال بی‌نظیر مشتریان از جشنواره خدمات زمستانی ایساکو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، شهریار سلطانی، ضمن بیان این مطلب گفت: استقبال از طرح برف (بسته رایگان فصلی) شرکت ایساکو که تکریم واقعی مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده،‌ نشانگر اعتماد مردم به خودروسازان داخلی و حمایت از تولید ملی است.

    وی افزود: مراجعه گسترده هموطنان به نمایندگی‌های مجاز حاکی از این است که اگر خلاقیت، نوآوری و توجه به خواست مشتری در طرح‌های خدماتی مد نظر قرار گیرد می‌توان رضایت مشتریان با سلایق مختلف را ارتقاء داد.

    سلطانی خاطر نشان کرد: مراجعه بیش از 100 هزار مشتری در روزهای آغازین طرح به نمایندگی‌های منتخب و علاقه‌مندی به استفاده از بسته‌های ارائه شده در جشنواره برف، باعث شد قطعات بسته رایگان در روزهای ابتدایی در برخی نمایندگی‌ها به اتمام برسد که با تلاش همکاران شرکت این قطعات فورا تامین شد، لذا از این بابت از مشتریان که در انتظار رسیدن قطعات ماندند، پوزش می‌طلبیم.

    او در حالی که اخبار تکمیلی این جشنواره را اعلام می‌کرد گفت: به دلیل استقبال چشمگیر از این طرح و به منظور ارج نهادن به خواست مشتریان، بسته جدیدی، جایگزین بسته رایگان می‌شود که در آن20 درصد تخفیف در اجرت تعویض لنت ترمز، فیلترها و روغن موتور برای مشتریان در نظر گرفته شده است. همچنین ارائه بسته ویژه که شامل 7 تا 30 درصد تخفیف در قیمت قطعات است همچنان ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است زمان این طرح از چهارم تا بیستم دی‌ماه تمدید شده و این فرصت مغتنمی است که مشتریان عزیز ما از مزایای طرح بهره‌مند شوند و بتوانند در قرعه کشی 8 دستگاه خودرو و 1000 حلقه لاستیک برای 500 نفر شرکت کنند.

    وی در پایان افزود: از نمایندگی‌ها و هموطنانی که ما را در پیاده‌سازی این طرح‌ یاری‌ رساندند تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با حمایت مدیریت ارشد گروه بتوانیم گام‌های موثری در رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشتریان برداریم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو