فونیکسریمکسبهتام

اتومبیلی جدید به شکل میز پیک‌نیک

عصر خودرو- در طی کلیپی کوتاه که در فضای مجازی منتشرشده ۹ مرد پشت دو میز پیک نیک چرخ‌دار(!) نشسته و در یکی از تقاطع‌های شلوغ شهر پِرت استرالیا توقف می‌کنند و پس از سبز شدن چراغ راهنمایی به راهشان ادامه می‌دهند.

اتومبیلی جدید به شکل میز پیک‌نیک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین، هرچند یکشنبه‌ی گذشته این منظره باعث خنده‌ی بسیاری از رهگذران شد و کلیپ 30 ثانیه‌ای هم از این میزهای متحرک به‌سرعت در فضای مجازی پخش شد اما پلیس می‌گوید این افراد کار بسیار خطرناکی انجام داده‌اند.

    افسران راهنمایی و رانندگی اعلام کردند که اتهامات بسیاری مواجه‌اند ازجمله رانندگی بدون گواهینامه و همچنین رانندگی با وسایلی که مناسب جاده نیستند. به‌علاوه، پلیس نگران امنیت جانی افرادی است که بدون داشتن هیچ‌گونه پوشش محافظتی پشت میز نشسته‌اند و از کنار دیگر وسایل نقلیه موتوری عبور می‌کنند.

    البته صاحب و سازنده میز مدعیست که پیش‌ازاین یک‌بار با دریافت اخطاری از طرف یک افسر راهنمایی رانندگی اجازه یافتند به راهشان ادامه دهند.

    ناگفته نماند این شبه خودروی شش‌نفره می‌تواند تا حداکثر 30 مایل بر ساعت شتاب بگیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط