فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۳۳۶»

آلودگی هوا نتیجه بی‌تدبیری مسئولان است

عصر خودرو- عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به اینکه نفس کشیدن در تهران دشوار شده است، گفت: آلودگی هوا نتیجه بی‌تدبیری مسئولان است.

آلودگی هوا نتیجه بی‌تدبیری مسئولان است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، عبدالحسین مختاباد  با بیان اینکه آلودگی هوا نسبت به گذشته بیشتر شده است، گفت: در شرایط اتفاق افتاده مسئولان دولتی و شهری هر دو در وظایف خود کوتاهی کرده‌اند.

    وی تصریح کرد: در بحث کاهش آلودگی هوا و آلایندها، مردم، مسئولان شهری و مسئولان دولتی بایستی با هم همکاری کنند تا آلودگی کاهش یابد.

    عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، اضافه کرد: متأسفانه در سالهای اخیر تعداد خودروهای شهر تهران نسبت به گذشته بیشتر شده است و حتی اقدام دولت یازدهم در راستای واگذاری خودروهای اقساطی باعث افزایش آلودگی در شهر می‌شود.

    مختاباد همچنین به ساخت‌وسازهای بی‌رویه در شهر تهران در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: در کنار این ساخت‌وسازها می‌بایست تخریب باغات را نیز اضافه کرد و در واقع این ساخت‌وسازها و تخریب باغات گلوی اکسیژن تهران را گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه آلودگی هوا نتیجه بی تدبیری مسئولان است، گفت: نفس کشیدن در شهر تهران سخت و دشوار است و به همین دلیل شاهد افزایش مرگ و میرها در تهران هستیم.

    عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران همچنین پیشنهاد داد برای بهتر شدن هوا تهران، یک هفته این شهر تعطیل شود.

    عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در پایان اظهار امیدواری کرد که مسئولان دولتی و شهری اقدام مناسبی را در راستای کاهش آلودگی در شهر انجام دهند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو