فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۳۴۴»

افزایش تیم‌های گشتی پلیس برای برخورد با خودروهای آلاینده

عصر خودرو- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش تیم های گشتی و توان عملیاتی پلیس برای برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خبرداد.

افزایش تیم‌های گشتی پلیس برای برخورد با خودروهای آلاینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ مراد مرادی در این باره اظهار کرد: با توجه به وضعیت هوای تهران و نیز افزایش میزان سطح آلایندگی آن، پلیس راهور پایتخت براساس وظایف ذاتی خود و نیز مطابق قانون با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی به شدت برخورد می کند.

    وی از افزایش تیم های گشتی و توان عملیاتی پلیس در سطح شهر تهران خبرداد و گفت: پلیس علاوه بر برخورد با خودروهای دودزا و فک پلاک آن، راننده متخلف را 30 هزار تومان جریمه می کند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس همچنین ضمن برخورد قانونی با وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی، وسایل نقلیه مزبور را 20 هزار تومان اعمال قانون می کند.

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به اظهار نظر غیر کارشناسانه برخی مدیران و مسئولان مبنی بر عدم برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی، تصریح کرد: پلیس راهور تهران بزرگ، وظایف قانونی خود در برخورد با وسایل نقلیه دودزا را به طور کامل انجام می دهد.

    وی از افزایش 70 درصدی برخورد پلیس راهور تهران با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: این امر نشانگر اهتمام پلیس در برخورد با خودروهای آلاینده است.

    سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهور، اولین گروه از افراد جامعه هستند که در معرض آلودگی هوا قرار دارند و بیشترین آسیب را می بینند لذا مبحث آلودگی هوا، دغدغه پلیس به شمار می آید.

    براساس گزارش سایت پلیس، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه گفت: پلیس از هرگونه تلاش، همکاری و هماهنگی با دستگاه های ذی ربط در بحث کاهش آلودگی هوا دریغ نخواهد کرد و آمادگی صددرصدی خود را به منظور تعامل با دستگاه های مربوطه برای حل این معضل اعلام می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو