فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ عابدی:

افزایش سه برابری برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی خبر داد.

افزایش سه برابری برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به شدت آلایندگی هوا طرح تشدید برخورد با خودروهای دود زا از هفته گذشته اجرایی شد.

    وی در ادامه افزود: در 9 ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته برخورد با وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی سه برابر افزایش یافته است.

    سرهنگ عابدی بیان کرد: در این طرح نیز علاوه بر خودرو فاقد معاینه فنی با خودروهای دودزا برخورد می‌شود که برابر آمار افزایش دو برابری در مقایسه با 9 ماه نخست سال گذشته داشته است.ضمن آنکه برای خودروهای دودزا فک پلاک خودرو انجام شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه بر روی خودرو فک شده و راننده در مدت 10 روز مهلت دارد تا نسبت به رفع نقص خودرو و بعد از آن جهت تحویل پلاک خودرو اقدام کند.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جریمه وسیله نقلیه فاقد معاینه فنی 200 هزار و خودروهای دودزا 300 هزار ریال است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط