فونیکسریمکسبهتام

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا:

۳۷ هزار دستگاه خودرو مربوط به تسهیلات ۲۵ میلیونی تحویل مشتریان شده است

عصر خودرو : معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درخصوص تحویل خودرو به متقاضیان تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی گفت: تاکنون۳۷ هزار دستگاه خودرو توسط سایپا، تحویل مشتریان شده و ۱۵ هزار دستگاه خودرو نیز به‌صورت امانی در نمایندگی‌ها موجود است تا پس از تاییدیه بانک های عامل، تحویل مشتریان شود.

۳۷ هزار دستگاه خودرو مربوط به تسهیلات ۲۵ میلیونی تحویل مشتریان شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق، افزود: تحویل خودروهای طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی با روند خوبی در حال انجام است و مشتریان به مرور خودروهایشان را پس از تاییدیه بانک های عامل تحویل خواهند گرفت.

    وی با اشاره به اینکه سرعت ثبت‌نام متقاضیان در این طرح بالا بود و این امر باعث بروز مشکلاتی در زمان‌بندی اجرای طرح شد، اظهار کرد: با این حال روزانه اسناد دو تا سه هزار متقاضی تنزیل و به موازات آن، خودروهای ثبت نامی تحویل مشتریان می‌شود.

    به گفته ی معاون بازاریابی و فروش سایپا، بیشترین فروش محصولات گروه سایپا در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی مربوط به انواع پراید و ا با حدود 48 هزار دستگاه بوده است و در مجموع 61 هزار و 500 دستگاه از محصولات گروه سایپا عرضه شده است.

    تقی زاده افزود: بر اساس اولویت ثبت نامی و تاییدیه های بانک های عامل، دراین طرح تاکنون 22482دستگاه خودرو گروه ایکس 100، 6971 دستگاه خودرو از گروه ایکس 200،   2512دستگاه تندر 90 و پارس تندر ، 204 دستگاه خودرو برلیانس و 5292 دستگاه خودرو وانتنیسان تحویل مشتریان شده است.

    وی اظهار امیدواری کرد: با دریافت تاییدیه ها از سوی بانک های عامل، گروه خودروسازی سایپا بتواند هرچه سریعتر و طی 15 روز آینده، خودروهای ثبت نامی در این طرح را به مشتریان تحویل نماید و این پروژه به اتمام رسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو