فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۳۵۴»

آلودگی هوا به حدی نیست که منجر به تعطیلی مدارس شود

عصر خودرو : استاندار تهران گفت: وضعیت هوا نسبت به دیروز بهتر شده است اما هوا همچنان ناسالم است و گروه های حساس نباید در هوای آزاد تردد کنند، اما به این حدی نرسیده است که منجر به تعطیلی شود.

آلودگی هوا به حدی نیست که منجر به تعطیلی مدارس شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسین هاشمی در حاشیه هم اندیشی مدیران و اعضای ستاد انتخابات استان تهران با اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آلودگی هوای تهران گفت: وقتی هوا به هشدار میرسد، کمیته اضطرار تشکیل میشود و تصمیمات لازم را میگیرد.

    وی ادامه داد: روز گذشته کمیته اضطرار تشکیل شد اما با توجه به گزارشات دریافتی توسط کمیته اضطرار وضعیت هوا نسبت به دیروز بهتر شده است اما هوا همچنان ناسالم است و گروه های حساس نباید در هوای آزاد تردد کنند.

    هاشمی تاکید کرد: آلودگی هوا به این حدی نرسیده است که منجر به تعطیلی شود.

    استاندار تهران با بیان اینکه کمیته اضطرار تصمیمات لازم را اتخاذ میکند، اظهار داشت: برای مثال امروز خرید طرح ترافیک روزانه ممنوع شد، در طرح زوج و فرد سختگیری انجام می شود و خودرو های آلوده فک پلاک میشود و این از تصمیماتی است که تا وضعیت بهبود پیدا نکند ادامه دارد.

    در پاسخ به سوال دیگری مبنی اینکه در احراز صلاحیتها توسط مراجع چهارگانه، اگر داوطلبان اعتراضی داشته باشند، هیات های اجرایی می توانند آن را بررسی کنند؟ اظهارداشت: بله ممکن است در هیات های اجرایی صلاحیت افرادی تایید نشود و آنان میتوانند به هیات نظارت شکایت و اعتراض کنند که آنان وقت دارند که اعتراض کنند تا صلاحیت آنان بررسی شود.

    وی ادامه داد: ما برای بررسی احراز صلاحیت داوطلبین دو سه فیلتر داریم تا اینکه به شورای نگهبان رسد و این مراحل برای این است که حق کسی ضایع نشود.

    هاشمی در پایان تصریح کرد: تا شب گذشته از مراجع چهارگانه گزارشی دریافت نکردیم تاو هیاتهای اجرایی تشکیل جلسه دهند و در جلسه دیروز هیات های اجرایی پرونده ها آماده نبود؛ اما امروز اولین اسامی منعکس شده به هیات اجرایی استان ها و شهرستان بررسی ها شروع و به موقع تحویل داده می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو