فونیکسریمکسبهتام

با حضور گروه خودروسازی سایپا

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خودرو مازندران

عصر خودرو- نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات مازندران با حضور گروه خودروسازی سایپا در قائم شهرگشایش یافت.

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خودرو مازندران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه دستاوردهای تولیدی و نمایش محصولات جدید خود به همراه 10 نمایندگی منتخب فروش و خدمات پس ازفروش خود در استان مازندران در فضایی به مساحت 600 متر مربع در این نمایشگاه شرکت کرده است.

    در این نمایشگاه محصولات متنوعی از گروه سایپا چون ساینا، ساندرو، آریو، سراتو، تیبا2 ، گروه برلیانس  (H320,H330,H230) ، سایپا 151، ریچ، پادرا و ون هایس جهت نمایش عرضه شده است.

    در نمایشگاه صنعت خودرو مازندران، خودروسازان، قطعه سازان و صنایع وابسته به صنعت خودروسازی این استان حضور دارند و توانمندی های بدست آمده در این حوزه را در معرض نمایش قرارداده اند.

    این نمایشگاه از 7 تا 11 دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهر قائم شهر از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط