فونیکسریمکسبهتام

بارش فراوان برف و باران از فردا در نیمه غربی و شمالی کشور

غلظت آلاینده‌های هوای تهران کاسته می‌شود

عصر خودرو-با ورود سامانه بارشی از غرب کشور انتظار می‌رود روز آینده به تدریج غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و نیمه شمالی کشور به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد و در تهران نیز از بعدازظهر فردا از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود.

غلظت آلاینده‌های هوای تهران کاسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، بررسی و تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی جوی بیانگر شکل‌گیری سامانه‌ای در تراز میانی جو بر روی دریای مدیترانه است که انتظار می‌رود به تدریج در اواخر وقت امروز سه‌شنبه با انتقال به شرق، از غرب کشور وارد شده و روز چهارشنبه موجب بارش گسترده برف و باران در اغلب مناطق شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، مرکز و سپس سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز و به طور پراکنده در شرق و شمال‌شرق کشور شود.

    انتظار می‌رود با فعالیت این سامانه در روز آینده به تدریج غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و نیمه شمالی کشور به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد و در تهران نیز از بعدازظهر فردا آلاینده‌ها کاهش می‌یابد.

    با عبور موج تراز میانی از مناطق غرب و مرکزی از اواخر چهارشنبه، روز پنج‌شنبه هفته جاری فعالیت بارشی این سامانه با بارش پراکنده محدود به شرق و جنوب کشور خواهد بود.

    از بعدازظهر پنج‌شنبه با ورود موج دوم سامانه از شمال غرب و غرب کشور، روز پنج‌شنبه و جمعه ضمن بارش برف و باران در دامنه‌های زاگرس از شمال غرب تا جنوب غرب کشور، کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

    روز چهارشنبه در سواحل شمالی کشور، اردبیل، خوزستان، ایلام، شرق کشور، شرق یزد، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شرق خراسان رضوی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

    آسمان استان تهران روز آینده نیمه‌ابری و غبارآلود در بعدازظهر ابری و به تدریج بارش باران، برف و مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 6 درجه و 2 درجه خواهد بود. همچنین روز پنج‌شنبه هفته جاری آسمان تهران نیمه‌ابری همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

    در استان خراسان رضوی و شهر مشهد آسمان روز آینده نیمه‌ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید و به تدریج افزایش ابر در شهرهای شمالی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 16 درجه و 4 درجه است.

    روز آینده استان‌های آذربایجان غربی با دمای 8- درجه و کردستان با دمای 6- سردترین استان‌های کشور و استان هرمزگان با دمای 25 درجه بالای صفر و بوشهر با دمای 22 بالای صفر گرمترین استان‌های کشور خواهند بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو