فونیکسریمکسبهتام

وضعیت قرمز هوای اصفهان؛

مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک اصفهان فردا تعطیل شد

عصر خودرو- بر اساس اعلام کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای اصفهان فردا مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی های نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، سجزی، شهرستان شاهین شهر و میمه به جز شهر میمه، شهرستان های برخوار، خمینی شهر، لنجان به جز شهر باغبهادران، نجف آباد و مبارکه در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک اصفهان فردا تعطیل شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مدیرکل محیط زیست استان اصفهان گفت: به دلیل تداوم شرایط وارونگی هوا در اصفهان جلسه شرایط خاص آلودگی در اصفهان تشکیل شده است.

    حمید ظهرابی اظهار کرد: در حال حاضر جلسه شرایط خاص آلودگی هوا برای اصفهان تشکیل شده است و مدیران استان در این جلسه حاضر خواهند شد.

    وی افزود: تداوم شرایط پدیده وارونگی هوا باعث افزایش آلاینده ها در هفته جاری شده است اگر امروز وضعیت هوای اصفهان به شرایط حساس برای تمام مردم رسیده به دلیل همین تداوم بوده است.

    میرکل محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: این اداره کل تمام تلاش خود را برای برخورد با منابع آلاینده انجام می دهد.

    بابک صادقیان، ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻩ ﺳﻨ ﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻫﻮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﺯ ﻣﺤﯿﻂﺯﯾﺴﺖ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺍﺻﻔﻬﺎﻥ نیز در گفت و گو خبرنگار ایسنا، منطقه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت سکون هوا از روز گذشته تا ساعت  17امروز وضعیت کیفی های اصفهان 167 را نشان می دهد.

    وی افزود: میدان احمدآباد170، خواجو 161، استانداری 166، خیابان وحید 162، میدان آزادی 168، بزرگراه خرازی 167 از آلوده ترین نقاط شهر اصفهان هستند. همچنین پس از کلانشهر اصفهان منطقه سجزی، خمینی شهر و شاهین شهر از آلوده ترین مناطق شهری استان محسوب می شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو