فونیکسریمکسبهتام

مسابقه و جشنواره عکس حمل و نقل جاده ای در شهرکرد برگزار شد

عصر خودرو- مدیرکل کل حمل ونقل وپایانه های استان گفت :اختتامیه اولین مسابقه عکس حمل ونقل جاده ای استان با هدف ارتقاء فرهنگ ایمنی حمل ونقل جاده ای با معرفی آثار برتر و برگزیدگان برگزار شد.

مسابقه و جشنواره عکس حمل و نقل جاده ای در شهرکرد برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، منوچهرسلمان زاده افزود  : این مسابقه با موضوعاتی چون ؛ نماز در سفرجاده ای - ایثار، دفاع مقدس و حمل ونقل جاده ای- ایمنی درحمل ونقل جاده ای- طبیعت(محیط زیست) و حمل ونقل جاده ای - حمل بار - عابرین پیاده- راکبین موتورسیکلت سوار - گذشته ،حال و آینده حمل ونقل جاده ای و موضوع آزاد مرتبط با حمل ونقل جاده ای برگزار گردید. هنرمندان و علاقه مندان با ارسال آثار خود در یک یا چند موضوع مختلف در مسابقه شرکت نمودند .
    وی در ادامه گفت : بمنظور پررنگ کردن نقش ارتقاءایمنی حمل ونقل جاده ای و کارکردهای آن در توسعه پایدار و بمنظور ایجاد ارتباط هنر و حمل و نقل جاده ای با استفاده از نگاه تیزبین هنرمندان عکاس و علاقه مندان به عکاسی برای به تصویر کشیدن زوایای زیبای حمل و نقل جاده ای ، این مسابقه برگزار شد.
    سلمان زاده درخصوص زمان بندی برگزاری این مسابقه گفت: شروع تبلیغات میدانی و فراخوان مسابقه از اول مهرماه سال جاری بود و آخرین مهلت دریافت آثار توسط دبیرخانه این مسابقه ،20آذرماه اعلام گردید که درپایان مهلت مقرر از بین بیش از هزار قطعه عکس به دبیرخانه مسابقه واصل شد.
    وی افزود: پس از داوری آثار در دو مرحله توسط اساتید مجرب این رشته و انتخاب آثار برگزیده ، از هنرمندان آثار برگزیده در مراسم اختتامیه تقدیر جوائز نقدی بهمراه لوح تقدیر به ایشان اهدا شد.
    گفتنی است : نفر اول مسابقه مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد دریافت کردند و به چهارنفر برگزیده بعدی هرکدام500 هزار تومان بعلاوه 5 جایزه 200هزار تومانی و 20جایزه 50هزار تومانی به آثار برگزیده اهدا شد. آثار رسیده به دبیرخانه از استانهای مختلف کشور از جمله مازنداران ،زنجان، کرمانشاه ، هرمزگان، اصفهان خوزستان و سایر استانهای کشور بودند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط