فونیکسریمکسبهتام

ارائه تسهیلات به شرط پرداخت یک میلیون تومان

اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان

عصر خودرو- مدیر نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: بانک صادرات برای ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیونی نوسازی تاکسی ها، وثیقه ۵۰ میلیارد تومانی و وام بلاعوض یک میلیونی درخواست کرده است.

اما و اگرهای پرداخت وام به تاکسیرانان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عیسی محمد پور مدیر نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران  اظهار داشت: تفاهم نامه ای بین نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران و ایران خودرو در 29 شهریور سال جاری به امضا رسید که از مهرماه این قرارداد به مرحله اجرا درآمد.

    وی با بیان اینکه از سال گذشته 2 هزار تاکسیران برای دریافت وام در بانک تشکیل پرونده دادند، گفت: سال گذشته طبق تفاهم نامه ای که بانک با ستاد سوخت کشور منعقد کرده بود بانک باید 60 هزار تسهیلات ارائه می داد در حالی که فقط 6 هزار تسهیلات ارائه داده است و در حال حاضر هم به سازمان تاکسیرانی اعلام کرده اگر قصد دریافت وام 20 میلیونی برای نوسازی تاکسی های فرسوده را دارید باید علاوه بر ارائه وثیقه 50 میلیارد تومانی، به ازای دریافت هر وام یک میلیون وام بلاعوض به بانک صادرات پرداخت کنید.

    محمدپور بیان کرد: راننده تاکسی برای نوسازی خودرو باید علاوه بر وام 20 میلیونی مابقی هزینه خرید خودرو را به صورت نقدینگی پرداخت کند و این در حالی است که ایران خودرو اعلام کرده که گواهی اسقاط به درد ما نمی خورد و ما فقط نقدینگی می خواهیم.

    مدیر نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص دریافت تسهیلات در سال 94 افزود: از ابتدای سال تاکنون حتی یک تسهیلات برای نوسازی تاکسی های فرسوده به تاکسیرانی ارائه نشده  و از مهر ماه امسال تنها 300 دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شد که تمام این 300 دستگاه با نقدینگی راننده تاکسی نوسازی شده است.

    وی گفت : بانک صادرات، بخشنامه بانک مرکزی را قبول ندارد و اعلام کرده، سود 26 درصد برای ما به صرفه است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو