فونیکسریمکسبهتام

وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت جاده‌ها را اعلام کرد:

بازگشایی شش محور مسدود بر اثر بارش برف

عصر خودرو- هرچند وزارت راه و شهرسازی چند ساعت قبل اعلام کرده بود چند محور جدید به فهرست راه‌های مسدود شده براثر برف اضافه شده‌ است، اما در آمار جدید ارائه شده از سوی این وزارتخانه شش محور از لیست جاده‌های مسدود خارج شده‌اند.

بازگشایی شش محور مسدود بر اثر بارش برف
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براساس اطلاعات ارائه شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور آزاد‌راه تبریز – زنجان در استان آذربایجان غربی و پنج محور جاده‌ای استان کردستان در طول ساعات گذشته از فهرست جاده‌های مسدود خط خردند.

    براین اساس محورهای حسین‌آباد – دهگلان، سقز – بانه، مریوان – سقز، سنندج – دیوان‌دره و سنندج – قروه پس از عملیات راهداری صبح امروز بار دیگر زیر بار ترافیک رفتند.

    البته طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی همچنان تردد در این جاده‌ها با احتیاط بالا و تنها با استفاده از زنجیر چرخ ممکن است.

    همچنین براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی عملیات گشایش مسیر در محورهای بوکان به مهاباد و مهاباد به سردشت در استان آذربایجان غربی و فریدونشهر به پشت‌کوه در استان اصفهان نیز همچنان ادامه داشته و احتمالا این جاده‌ها ظرف ساعات آینده بار دیگر قابل تردد خواهند بود.

    براین اساس با توجه به آنچه از سوی وزارت راه و شهرسازی برف‌گیر بودن جاده‌ها اعلام شده احتمالا بازگشایی مجدد محورهای شمشک به دیزین در استان تهران، پونل به خلخال در استان گیلان و اردبیل، سروآباد به پاوه در استان کردستان و گنج‌نامه به تویسرکان در استان همدان نیز به روزهای پایانی سرما موکول خواهند شد.

    البته در این بین جاده کرج – چالوس که با توجه به وضعیت آب و هوایی‌اش مسدود شده بود، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی از ساعت 8:30 صبح امروز بار دیگر قابل تردد شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو