فونیکسریمکسبهتام

۱۵ درصد تاکسی های منطقه ۸ فرسوده اند

عصر خودرو-شهردار منطقه ۸ از فعالیت ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در منطقه و فرسودگی ۱۵ درصد آنها خبر داد.

۱۵ درصد تاکسی های منطقه ۸ فرسوده اند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهندس بهمن نوری با اشاره به اینکه تاکسی های فرسوده فعال منطقه عموما پیکان تاکسی هستند، افزود: هم اینک 319 دستگاه تاکسی فرسوده در منطقه داریم که مالکان این خودروها برای تعویض خودروی فرسوده خود ثبت نام کرده اند اما تاکنون اقدامی از سوی مسئولان مربوطه برای جایگزین کردن این خودروها انجام نشده است.

    وی اضافه کرد: هرخودروی فرسوده تا چند برابر یک خودروی معمولی آلودگی ایجاد می کند و به این دلیل ضرورت دارد در نوسازی خودروهای فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی، دولت از شهرداری برای نوسازی این خودروها حمایت کند.

    شهردار منطقه 8 با بیان اینکه معاینه فنی خودروهای سیستم حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری وتاکسیرانی با جدیت پیگیری می شود ادامه داد: تمام خودروهای تاکسی باید دارای برگه معاینه فنی باشند و در این راستا با تفاهم صورت گرفته میان شهرداری و پلیس راهور، از تردد تاکسی هایی بدون برگه معاینه فنی در منطقه جلوگیری می شود.

    نوری با بیان اینکه استفاده از خودروهای هیبریدی (برقی) به دلیل آلایندگی کم در کاهش آلودگی هوا موثر است به برخی مشکلات برای استفاده از این خودروها در تاکسیرانی منطقه اشاره کرد و گفت: به دلیل نبود مکان های جاذب گردشگری و نیز گران قیمت تربودن این خودروها در مقایسه با خودروهای فعلی، بسیاری از رانندگان توانایی مالی کافی برای خرید این خودروها را ندارند

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط