فونیکسریمکسبهتام

مدیر پروژه خودرو ساینا تشریح کرد:

خودرو ساینا، محصول جدید سایپا

عصر خودرو- مدیر پروژه خودرو ساینا از تولید آزمایشی موفقیت آمیز این خودرو در شرکت سایپا کاشان خبر داد و گفت: نصب و راه اندازی خط تولید بدنه ساینا به اتمام رسیده و مجوز شمارهگذاری آن از مراجع قانونی ذی ربط اخذ شده است.

خودرو ساینا، محصول جدید سایپا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، شهریار قاسم‌زاده، با اشاره به ویژگی‌های این خودرو اظهارکرد: ساینا بر روی پلتفرم ایکس200 طراحی شده و تغییرات آن شامل طراحی جدید در چراغ‌های جلو و عقب، مه‌شکن جلو و عقب، گلگیرها، درب موتور، درب صندوق، جلو پنجره، آینه‌ها و تریم داخل شامل داشبورد، رودری‌ها و دستگیره‌های داخلی و خارجی و سیل پروتکتور است.

    وی در خصوص برنامه تولید این خودرو در شرکت سایپا کاشان تصریح کرد: درحال حاضر برنامه ‌ریزی جهت افزایش تولید و همزمان با آن تکمیل فرآیند به کیفیت‌رسانی و به ظرفیت‌رسانی در دست انجام است تا پیش نیازهای پیش فروش خودرو فراهم شود.

    مدیر پروژه خودرو ساینا درخصوص میزان تولید این خودرو تاکید کرد: ظرفیت خط تولید ساینا،40 دستگاه در ساعت است که با محصولات سایپا 111 و تیبا  مشترک بوده و براساس MPS سالیانه میزان تولید مشخص خواهد شد.

    قاسم‌زاده در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: ساینا تمامی استانداردهای مورد نیاز را پاسخگو بوده و نیز الزامات ایزو فیکس و کمربند سه نقطه ای در آن رعایت شده است. همچنین بنا بر نیاز بازار و تغییرخواسته‌های مشتریان تولید مدل EX این خودرو در دستورکار است که دارای سیستم تهویه اتوماتیک، رینگ اسپرت، شیشه بالابر عقب برقی و در آینده نزدیک، سنسور دنده عقب است.

    وی در پاسخ به سوالی درخصوص تولید این خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز اظهار کرد: به منظور برآورده کردن یکی از نیازهای جدید مشتریان در بازارهای داخلی و صادراتی، پروژه تولید این خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز آغاز شده و در آینده بر روی این خودرو نصب خواهد شد.

    وی همچنین افزود: این خودرو با توجه به امکانات خود، در رده قیمت 26 تا  28 میلیون تومان به بازار ارائه خواهد شدکه البته با توجه به امکانات خودرو و حدود قیمتی آن انتظار می‌رود تا سهم بازار خودرو بین 25 تا 30 میلیون تومان را افزایش دهد.

    قاسم‌زاده تصریح کرد: خط بدنه این خودرو با خودرو تیبا مشترک است و از فیکسچرهای دو منظوره برای کاهش هزینه‌ها و ایجاد انعطاف و افزایش سرعت در تولید خودرو استفاده شده است، ضمن اینکه به کارگیری فناوری رباتیک در سطح گسترده از ویژگی‌های این خط تولید است.

    مدیرپروژه خودرو ساینا درخاتمه گفت: پروژه طراحی و تولید خودرو ساینا تجربه‌ای ارزنده بوده و دست ‌آوردهای مهمی برای مجموعه گروه خودروسازی سایپا به ارمغان آورده است که امیدواریم با ارائه این محصول به بازار، جایگاه و ارزش برند سایپا بیش از پیش ارتقا یابد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو