فونیکسریمکسبهتام

اطلاعات جدید از لکسس LF-LC

عصر خودرو- به‌تازگی اطلاعاتی از مدل تولیدی لکسس LF-LC منتشر شده است که جزییات بیشتری را از این خودرو پیش از رونمایی رسمی آشکار خواهد کرد.

اطلاعات جدید از لکسس LF-LC
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر اساس اخبار منتشر شده، مدل تولیدی لکسس LF-LC بلو کانسپت بانام لکسس LC 500 شناخته خواهد شد. طیف مدل‌های این خودرو شامل دو نسخه LC 500 و LC 500h خواهد بود.

    تصاویر فاش شده از نمونه‌های آزمون این خودرو نشان می‌دهند که طراحی و سبک مدل تولیدی لکسس LF-LC کانسپت بسیار شبیه به کانسپت آن خواهد بود. جدیدترین تصاویر فاش شده از این خودرو چراغ‌های عقب L شکل با چراغ‌های راهنمای عمودی در کناره‌ها را نشان می‌دهند.

    گزارش‌ها حاکی از آن است که مدل تولیدی لکسس LF-LCکاملا بر اساس پلتفرم TNGA جدید ساخته نخواهد شد. قسمت پشت این خودرو ترکیبی از پلتفرم مدولار جدید خواهد داشت اما از شاسی آلومینیومی در جلو نیز بهره می‌برد.

    لازم به ذکر است که مدل تولیدی لکسس LF-LC با موتورهای احتراقی و هیبریدی موجود خواهد بود. مدل پایه LC 500 از موتور 5.0 لیتری 2UR-GSE دمش طبیعی V8 بنزینی به کار رفته در لکسس RC F و GS F بهره خواهد برد. مدل LC 500h این خودرو با موتور 3.5 لیتری V6 و قدرت کلی 320 اسب بخار عرضه می شود. موتور الکتریکی این مدل به‌تنهایی قدرت 217 اسب بخار خواهد داشت. هردوی این مدل‌ها از گیربکس ده سرعته اتوماتیک گرفته شده از Aisin بهره می‌برند.

    مدل تولیدی لکسس LF-LC بلو کانسپت در نمایشگاه خودروی بین‌المللی آمریکای شمالی 2016 در دیترویت رونمایی جهانی خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط