فونیکسریمکسبهتام

معاون بازاریابی فروش گروه خودروسازی سایپا :

آریو سایپا خودرویی ایده آل برای ناوگان تاکسیرانی است

عصر خودرو- تقی زاده خودروی آریو را به دلیل داشتن مشخصه های فنی و فیزیکی برای ناوگان تاکسی رانی مناسب داست و گفت: پیوستن خودروی آریو به سبد تاکسیرانی کشور باعث ایجاد راحتی و صرفه اقتصادی برای رانندگان تاکسی و مسافران خواهد شد.

آریو سایپا خودرویی ایده آل برای ناوگان تاکسیرانی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا  از پیوستن خودرو آریو به ناوگان تاکسیرانی خبرداد و گفت: خودرو آریو با توجه به مشخصه های فنی و فیزیکی، راحتی سرنشینان و صرفه اقتصادی برای مالکان را به همراه خواهد داشت.

    تقی­زاده اظهار داشت: با ورود خودرو آریو به ناوگان حمل و نقل شهری، مسافرین می توانند ضمن برخورداری از امکانات یک خودروی لوکس، در طی مسیر امنیت و آرامش را احساس کنند چرا که بزرگترین ابعاد داخلی کابین را در خودروهای تولیدی دارا است.

    وی­خاطر نشان کرد: گروه خودروسازی سایپا در تلاش است تا محصولاتی در اختیار ناوگان تاکسیرانی قرار دهد که علاوه بر پایین بودن مصرف سوخت (6.7 لیتر در صد کیلومتر) و هزینه­ی نگهداری خودرو، با تسهیلات مناسب در اختیار مالکان خودرو های فرسوده قرار گیرد و این خودرو در شرکت بن رو سایپا تولید و عرضه می گردد.

    تقی زاده افزود: گروه خودروسازی سایپا تمهیداتی اندیشیده است که خودروهای ناوگان تاکسیرانی به صورت ویژه و حداقل هزینه از خدمات پس از فروش و سرویس مناسب نمایندگی های مجاز گروه سایپا بهره مند شوند و سایپا با بهره گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر ایران توانایی ارایه خدمات متنوع را دارا می شود.

    گفتنی است دکتر مسعود طبیبی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور نیز در گفتگو با شبکه خبر، خودرو آریو را به لحاظ کیفی، فنی و اقتصادی در سطح مطلوب دانست و افزود: آریو برای خدمات دهی متفاوت در ناوگان حمل و نقل شهری به لحاظ دارا بودن استاندارد های داخلی و جهانی بسیار مناسب است و این سازمان آریو را به عنوان خودرویی مناسب جهت بهره برداری در ناوگان تاکسیرانی انتخاب کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو