فونیکسریمکسبهتام

ساینا محصولی متفاوت و زیبا برای تمام سلیقه ها

عصر خودرو- محصول جدید سایپا با نام ساینا به زودی به تولید انبوه رسیده و روانه بازار خودرو خواهد شد.

ساینا محصولی متفاوت و زیبا برای تمام سلیقه ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرارو ، مدیران ارشد سایپا با تاکید بر تنوع محصول و معرفی محصولات جدید، اعلام کردند که از این به بعد سالیانه دو تا سه محصول جدید را معرفی و عرضه خواهند نمود، در این راستا ساینا به عنوان  خودروی جدید کاملا ایرانی سایپا است که توان متخصصان ایرانی را به رخ خواهد کشید.

    ساینا خودرویی است که با رویکرد جدید سایپا در بخش پلت فرم، توسط مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا طراحی شده است. خودرویی که از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار است و مطابق سلیقه ی جوانان و خانواده ها خواهد بود.

    در بررسی نمای ظاهری ساینا، می توان اقرار کرد که طراحی ظاهری ساینا یک گام بزرگ و رو به جلو است. در گذشته انتقادی که به خودروسازان داخلی می شد این بود که این خودروسازان با اندک تغییر در چراغ های جلو و عقب ادعا می کنند که مدلی جدید از یک نوع خودرو را عرضه می کنند.

    طراحی متفاوت و به روز ساینا نشان می دهد که خودروسازان داخلی در مدیریت و طراحی پلت فرم و نمای ظاهری خودرو نیز صاحب سبک بوده و به سطحی از توانایی در طراحی رسیده اند که می توان امیدوار بود که آینده ی درخشانی پیش روی خودروسازان داخلی است.

    نمای جلوی ساینا با جلو پنجره ی متفاوت و عریض، چراغ های چند ضلعی افقی و زیبا و همچنین آینه های جانبی خوش فرم، حالتی از یک خودروی اسپرت به نمایش می گذارد. نمای عقب خودرو با توجه به فرم چراغ های عقب و طراحی سپر و صندوق عقب و دستگیره ی درب صندوق، زیبایی خاصی به خودرو بخشیده و باعث شده است که کاربرد خانوادگی و سدان ساینا به خوبی به چشم بیاید.

    در واقع ساینا با طراحی جذاب و چشم نوازش، خودوریی است که با استقبال جوانان و خانواده روبه رو خواهد شد. همچنین شکل رینگ های ساینا طوری طراحی شده است که حس یک خودروی اسپرت منتقل می شود. به نظر می رسد گروه سایپا با طراحی ساینا محصولی در رنج قیمتی متوسط را طراحی کرده است که برای مشتریانی که توان مالی مشخصی دارند، خودرویی مناسب و ایده آل است. ساینا محصولی متفاوت بوده و تقریبا اغلب سلیقه های ایرانیان را پوشش می دهد.

    با توجه به نمای ظاهری، اتاق زیبا، حجم موتور مناسب و مصرف سوخت پایین، مزیت رقابتی ساینا نسبت به خودروهای همکلاس، به روز بودن، زیبا و جذاب بودن و همچنین پاسخگویی به انتظارات متنوع مشتریان از یک خودروی سدان است باتوجه به اینکه در رنج قیمتی زیر 30 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو