فونیکسریمکسبهتام

با «میتسوبیشی اوتلندر» ۲۰۱۶ آشنا شوید

عصر خودرو- فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. این کراس اوور در نمایشگاه خودروی بین المللی نیویورک ۲۰۱۵ رونمایی شده بود.

با «میتسوبیشی اوتلندر» ۲۰۱۶ آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو» به نقل از صبحانه، میتسوبیشی اعلام کرده که فیس لیفت اوتلندر اولین خودرویی است که سبک طراحی جدید این برند را دارد. قسمت جلوی این خودرو از طراحی Dynamic Shield جدید بهره می برد که شامل چراغ های جلو با LEDهای دید در روز و سپر بازطراحی شده است. نیم رخ این خودرو دارای آینه کناری تاشوی برقی و رینگ های آلیاژی 18 اینچی است. اسپویلر نصب شده روی در صندوق عقب، چراغ های عقب LED و رکاب زیرین نقره ای تغییرات بدنه این خودرو را کامل می کنند.

    تغییراتی نیز در داخل این خودرو اعمال شده که شامل فرمان بازطراحی شده، پارچه بهتر برای صندلی ها، ناوبری به روز شده و سیستم صوتی تصویری به همراه روکش اصلاح شده درها و داشبورد است. تغییرات فنی این خودرو شامل سیستم تعلیق تیون شده، سیستم فرمان برقی جدید، شاسی های بهینه و عایق بندی صوتی بهتر است.

    میتسوبیشی اوتلندر مدل 2016 دارای لیستی طولانی از ویژگی های استاندارد از جمله کنترل دمای خودکار، سیستم صوتی 140 وات با 6 بلندگو، نمایشگر چند رسانه ای LCD تمام رنگی، فرمان و اهرم دنده چرمی، ورودی بدون کلید و صندلی های عقب تاشوی 60:40 است.
    گزینه های موتور این خودرو شامل 2.4 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 166 اسب بخار متصل به گیربکس CVTو گشتاور 219 نیوتون متر و 3.0 لیتری V6 با قدرت 224 اسب بخار و گشتاور 291 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط