فونیکسریمکسبهتام

عضوهیات علمی دانشگاه هنر تهران در بازدید از سایپا:

کارکنان سایپا، ثروت و سرمایه این شرکت هستند

عصر خودرو- عضو هیات علمی و مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران در حاشیه بازدید هیات دانشگاهی دانشگاه هنر تهران از سایپا گفت: ظرفیت های فراوانی در حوزه خودروسازی وجود دارد و سایپا نیز توانسته در زمینه های کمی و کیفی، سطح فعالیت های خود را ارتقا بخشد.

کارکنان سایپا، ثروت و سرمایه این شرکت هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مهدی اصل فلاح عضو هیات علمی و مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران با اشاره به ارتقا کیفی و کمی فعالیت های سایپا گفت: خطوط تولید سایپا برخوردار از درجه بندی های بالای کیفی است و در برهه کنونی با توجه به آمدن رقبای خارجی به بازار ایران، صنعت خودرو کشور نیز در حال رقابت جدی است و شرکت های خودروسازی ایران باید خود را با شرایط جدید وفق دهند.

    فلاح در خصوص انتقادات موجود بر ضد صنعت خودرو افزود: این مساله مانند لیوانی می ماند که ما ترجیح می دهیم نیمه خالی آن را ببینیم. چون در عین حالی که در هر مجموعه تولیدی همواره ضعف ها و نواقصی وجود دارد اما به نظر می رسد توسعه خوبی صورت گرفته است و مزیت هایی همچون مجموعه عظیم اشتغال به وسعت و قدرت این صنعت افزوده است.

    وی افزود: سایپا می تواند با پیاده سازی الگویی با نام " بهبود مستر" که در شرکت تویوتا انجام شده است از نواقص موجود خود تا حد زیادی بکاهد و به سمت تعالی و توسعه هر چه بیشتر قدم بردارد و می تواند در بازه های میان مدت و بلند مدت به نقاط رفیع صنعتی دست پیدا کند.

    این استاد دانشگاه با بیان اینکه کارکنان سایپا سرمایه بزرگ و ثروت این شرکت هستند گفت: کارکنان شرکت سایپا از نظر سطح کیفی فعالیت ها به خوبی به دانش روز مجهز هستند و از قابلیت های بسیار بالایی برخوردارند.

    فلاح افزود: صنعت خودروسازی کشور در صورت ارتقا سطح همکاری با مراکز و مجامع علمی و پژوهشی می تواند کیفیت و تنوع فعالیت های خود را در سطحی بسیار گسترده ارتقا دهد.

    این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: که دانشگاه هنر تهران هم تمایل دارد در حوزه های مختلف از جمله سمینارهای تخصصی، کارگاه های تخصصی و پروژه های مشترک همکاری و مشارکت داشته باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو