فونیکسریمکسبهتام

هیچ یک از راه های مواصلاتی کشور مسدود نیست

بارش باران و برف در اکثر محورها

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور مسدود نیست و در اکثر استان ها بارش برف و باران گزارش شده است.

هیچ یک از راه های مواصلاتی کشور مسدود نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر رحمانی با اعلام این مطب افزود: در استان های آذربایجان شرقی محورهای اهر - تبریز و مرند - تبریز، چهار محال و بختیاری در محور کوهرنگ مسجد سلیمان محدوده گردنه چری، مازندراندر ارتفاعات محورهای هراز و کندوان، لرستان در محور نورآباد - نهاوند و در استان کردستان محوربانه بارش برف گزارش شده است.
    وی ادامه داد: استان های ایلام، آذربایجان غربی، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، خوزستان در اکثر محورها و در استان اصفهان محور داران -الیگودرز و در استان کردستان نیز محورهای سقز و مریوان بارش باران گزارش شده است.
    رحمانی در خصوص بارترافیک صبحگاهی برخی محورهای مواصلاتی نیز گفت: در استان البرز باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از رانندگان خواست در صورت تردد در محورهای برف گیر از زنجیر چرخ استفاده کرده و فاصله طولی خود را از خودروها حفظ کنند.
    رحمانی گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو