فونیکسریمکسبهتام

ساینا خودرویی ایمن با ظاهری جذاب

عصر خودرو- ساینا محصول جدیدو کاملا ایرانی سایپا به زودی وارد بازار خودرو خواهد شد.

ساینا خودرویی ایمن با ظاهری جذاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  سایپا نیوز ، گروه خودروسازی سایپا در راستای رویکرد توسعه ی محصول و ارائه ی محصول جدید به سبد محصولات خود، به زودی تولید انبوه خودروی ساینا را آغاز نموده و روانه ی بازار می کند.
    با عرضه و تولید انبوه ساینا ، تلاش های مهندسان و متخصصان گروه خودروسازی سایپا برای پوشش سلیقه های متنوع مشتریان به بار خواهد نشست و سیاست های توسعه ی محصول همچنان به صورت جدی دنبال خواهد شد.
    خودروی جدید ساینا از ویژگی هایی برخوردار است که خواسته ها و انتظارات مشتریان را در رنج قیمتی متوسط برآورده می کند.
    امکانات ایمنی و رفاهی ساینا مناسب و مطلوب می باشد. ساینا مجهز به سیستم پیشرفته ترمز (ای بی اس) و (ای بی دی) و دارای 2 ایربگ سرنشینان جلو و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر است و همه امکانات به روز شده در خصوص آینه ها، صفحه نمایش، سنسور پارک دنده عقب (در مدل لوکس)، کمر بند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، نمایش دمای محیط بیرون، قفل مرکزی ، قفل ایمنی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (در مدل کولس) و ... را داراست. ساینا خودرویی است که جوابگوی خانواده های ایرانی در مسافرت های بین شهری و شهری است. تامین نیازهای سرنشینان و فراهم شدن آرامش راننده به هنگام رانندگی، ساینا را خودرویی با کلاس و زیبا در گروه قیمتی زیر 30 میلیون تومان معرفی کرده است.
    از مشخصات فنی ساینا می توان به گیربکس دستی 5 سرعته، موتور از نوع ام15، تعداد 4سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی یورو 4، حداکثر قدرت 80 اسب بخار در5300 دور در دقیقه اشاره کرد.
    مصرف سوخت ساینا در سیکل ترکیبی 7 لیتر در 100 کیلومتر است که این خودرو را در رده ی خودروهای کم مصرف قرار داده و رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.
    با بررسی مشخصات فنی و امکانات ایمنی و رفاهی، ساینا، محصول جدید سایپا خودرویی ایمن با ظاهری جذاب می باشد که معرف توان متخصصان و مهندسان ایرانی گروه خودروسازی سایپا است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو