فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۴۴۱»

مشارکت بانک ملت در نوسازی ۳۰ هزار تاکسی فرسوده

عصر خودرو- با توافق بانک ملت و شرکت خودروسازی ایران خودرو، این بانک اعطای تسهیلات برای نوسازی ۳۰ هزار خودروی فرسوده را عهده دار شد.

مشارکت بانک ملت در نوسازی ۳۰ هزار تاکسی فرسوده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در جلسه ای که با حضور دکتر حمید پورمحمدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت و هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو برگزار شد، اعطای تسهیلات برای خروج 30 هزار تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی کشور از سوی بانک ملت، مورد توافق قرار گرفت.
    دکتر پورمحمدی، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه با بیان این نکته که بانک ملت همیشه برای کشور منشاء خیر بوده است، اظهار امیدواری کرد که این بانک در طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده هم مثل طرح های بزرگ ملی دیگر، عملکرد موفقی داشته باشد.
    وی با اشاره به وجود حدود 90 هزار تاکسی فرسوده در سطح کشور افزود: با توجه به حادشدن وضعیت آلودگی هوا و با توجه به دستور اکید رییس جمهوری مبنی بر اتخاذ راهکارهای فوری برای رفع این مشکل، جایگزینی خودروهای فرسوده و در بین آنها تاکسی های فرسوده در اولویت کار قرار گرفت.
    معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان این نکته  که انجام این طرح بزرگ بدون مشارکت بانک ها امکان پذیر نیست، تاکید کرد: بر این اساس، سه بانک برای مشارکت در نوسازی تاکسی های فرسوده انتخاب شدند که هر بانک نسبت به اعطای تسهیلات برای خروج 30 هزار تاکسی فرسوده اقدام خواهد کرد.
    وی زمان خروج این 90 هزار تاکسی فرسوده را تا شهریورماه سال آینده ذکر کرد و ادامه داد: مبلغ تسهیلات اعطایی برای هر دارنده تاکسی 20 میلیون تومان و آورده نقدی وی نیز 10 میلیون تومان خواهد بود که تاکسی فرسوده نیز به عنوان بخشی از آورده نقدی، از سوی خودروساز پذیرفته خواهد شد.
    پورمحمدی تاکید کرد که جزییات پرداخت این تسهیلات در جلسه ای با حضور نمایندگان سه بانک مورد نظر، خودروساز و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعیین و به زودی در مراسم باشکوهی، شروع اجرای طرح، اعلام عمومی خواهد شد.
    علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت نیز در این مراسم با اشاره به سابقه این بانک در جایگزینی 380 هزار خودرو و تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور، اظهار داشت: طرح جایگزینی خودروهای فرسوده طرح بسیار خوبی است که بانک ملت هم آماده مشارکت و نقش آفرینی در آن است.
    وی با بیان این نکته که بانک ملت همیشه در اجرای طرح های ملی پیشقدم بوده است، تصریح کرد: این بانک در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از سال های قبل سردمدار بوده است و این بار نیز با هدف انجام مسوولیت های اجتماعی خود و کمک به دولت در رفع آلودگی هوا، در این امر خطیر مشارکت خواهد کرد.
    بر اساس این گزارش، در این جلسه ناصر شاهین فر و بهمن اسکندری معاونان مدیرعامل، رحیم طاهری مدیر امور ناحیه یک، مجید ابراهیمی رییس اداره کل اعتبارات و محمدرضا نمازی مدیر شعب بانک ملت منطقه پنج تهران نیز حضور داشتند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو