فونیکسریمکسبهتام

تویوتا به رکورد تولید ۲ میلیون خودرو در آمریکا رسید

عصر خودرو- شرکت خودروسازی تویوتا با ساخت بیش از دو میلیون دستگاه خودرو در آمریکا در سال ۲۰۱۵ رکورد جدیدی را برای تولید خودرو در این قاره به ثبت رساند.

تویوتا به رکورد تولید ۲ میلیون خودرو در آمریکا رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰:۰۰

    به گزارش عصرخودرو به نقل از لفتلین نیوز، این تعداد خودرو شامل دو میلیون و 35 هزار و 28 دستگاه خودرو تویوتا، سیون و لکسوس است. این آمار نسبت به تعداد خودروهای تولیدی تویوتا در آمریکای شمالی در سال 2011 که کمتر از یک میلیون و 300 هزار دستگاه بود افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.

    کارخانه این شرکت در کنتاکی بیشترین سهم را در رسیدن به این آمار بزرگ داشته بطوریکه بیش از 450 هزار دستگاه از این خودروها در این کارخانه تولید شده اند. این کارخانه هم اکنون سالانه بیش از 330 هزار دستگاه کمری تولید می‌کند.

    با ترکیب تولید کارخانه های کنتاکی، ایندیانا، می سی سی پی و تگزاس به همراه حدود 80 هزار دستگاه سدان کمری ساخته شده در کارخانه سوبارو(شریک تویوتا) در ایندیانا، حدود 65 درصد تولید تویوتا در آمریکای شمالی، در کشور آمریکا انجام می شود.

    بخش باقیمانده این خودروها در کانادا و 108 هزار دستگاه در دو کارخانه این شرکت در مکزیک تولید شده اند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط