فونیکسریمکسبهتام

حضور موفق شرکت سازه گستر سایپا در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

عصر خودرو- در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که در دو بخش علمی پژوهشی و علمی کاربردی برگزار شد شرکت سازه گستر سایپا در بخش شفاهی به عنوان یکی از ۳ مقاله برتر این کنفرانس انتخاب شد.

حضور موفق شرکت سازه گستر سایپا در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز،  بخش علمی کاربردی سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در دانشگاه صنعتی شریف با حضور وزیر نفت، جمعی ازمدیران دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف و استادان دانشگاه انجام شد و در این بخش شرکت سازه گستر سایپا در بخش شفاهی به عنوان یکی از 3 مقاله برتر انتخاب شد.

    بر اساس این گزارش سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در دو بخش علمی پژوهشی و علمی کاربردی تدارک یافته که برنامه های بخش علمی پژوهشی در روزهای دوم و سوم دی ماه برای مخاطبان دانشگاهی و پژوهشگران مدیریت برگزار شد و بخش علمی کاربردی این کنفرانس نیز در 12 دی ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کارکرد و به مدت سه روز ادامه داشت.

    سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در 12 محور اصلی شامل "کیفیت، بهره وری  و تعالی سازمانی"، " رهبری و رفتارسازمانی"، "تولید، فرآیند و عملیات"، " مدیریت مالی"، "مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات' ، ' مدیریت استراتژیک و رقابت' ، 'مدیریت منابع انسانی' ، 'مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه"، " مدیریت بازار یابی و ارتباط با مشتریان"، "اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت"، "حاکمیت شرکتی و مسوولیت اجتماعی" و "کارآفرینی" برنامه ریزی شده است.

    در این کنفرانس مقاله طرح تحول 100 روزه در شرکت سازه گستر سایپا به قلم معصوم نجفیان (مدیرعامل) و سهیل حسین پور(معاونت برنامه ریزی و لجستیک) از شرکت سازه گستر سایپا در حوزه تجاری پذیرفته شده در بخش شفاهی به عنوان یکی از 3 مقاله برتر انتخاب شد.

    بر اساس این گزارش مدیرعامل سازه گستر سایپا با اشاره به تغییرات گسترده درمحیط سازمان ها گفت: سازمان ها برای بقا درچنین شرایطی نیازمند توجهی ویژه به محیط بیرونی و درونی خود هستند و روش های سنتی در این خصوص چندان کارآمد نیست و در تدوین استراتژی در محیط امروز سازمان ها و بنگاه های اقتصادی می بایست علاوه براین که تلاش کنند تا در وضعیت کنونی و محیط فعلی با موفقیت از چالش رقابت فشرده خارج شوند، باید رقابت درآینده را نیز مد نظر قراردهند و در طرح تحول 100 روزه در شرکت سازه گسترتلاش شد تا از طریق بسیج افکار و ایده ها بتوانیم رویکردی نوین در این زمینه ایجاد نماییم.

    نجفیان درخصوص مزایای طرح تحول گفت: با اقدامات سنجیده و فازهای مطالعاتی فراوان در طرح تحول سازمانی، مهمترین مزایای این طرح را می توان به موضوعات اجرای پروژه ها و برنامه های ابتکاری، به موقع و اثربخش و دستیابی به نتایج مطلوب، بهبود و ارتقا مشارکت و درگیری کارکنان و ذی نفعان سازمانی، دستیابی به اعتماد و قابلیت اتکا سازمانی، کاهش مقاومت های سازمانی در جهت تحول های آتی، توانایی نوآوری و حرکت به سمت جلو و شادابی سازمانی تقسیم بندی کرد.

    وی درادامه افزود: به منظور جهت گیری مشترک و ایجاد همگرایی در بین تمامی ارکان زنجیره تامین، محورهای اصلی این طرح در قالب 3 سرفصل اصلی و 13 محور حوزه مدیریت منابع مالی و مصارف، حوزه مدیریت تکنولوژی و ارتقاء زنجیره تامین، حوزه مدیریت تعریف شد و مجموعا 30 امور(دپارتمان) سازمانی شرکت داشتند و در مجموع 602 برنامه و پروژه در قالب برنامه های عملیاتی تحت کنترل متمرکز در واحد برنامه ریزی عملیاتی در شرکت سازه گستر تعریف شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو