فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی استاندار تهران:

تعطیلی مدارس برای کاهش آلودگی هوا نیست

عصر خودرو- معاون عمرانی استاندار تهران گفت:تعطیلی مدارس برای کم کردن آلودگی هوا نیست البته مقداری در کاهش آلودگی تاثیر دارد ولی هدف اصلی ما این است که کودکان آسیب‌پذیر در منزل بمانند.

تعطیلی مدارس برای کاهش آلودگی هوا نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حسن کریمی  درباره کاهش آلودگی شهر تهران اظهار داشت: از بعدازظهر روز سه‌شنبه براساس اعلام سازمان هواشناسی ناپایداری هوا را داریم و از سطح آلایندگی های هوا در استان کمتر می‌شود.

    وی ادامه داد: پیش‌بینی سازمان هواشناسی و وزارت بهداشت و درمان این بوده که فردا و پس‌فردا پایداری هوا را در استان داریم و به همین دلیل نیز میزان آلایندگی‌ها افزایش می‌یابد لذا در کمیته اضطراری آلودگی هوا تصمیماتی از جمله تعطیلی مهد کودک‌ها و مدارس ابتدایی و همینطرو اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز دوشنبه تصویب شد.

    کریمی خاطر نشان کرد: ادارات شهرستان تهران و ری در روز سه شنبه نیز با دو ساعت تاخیر برگزار می‌شود.

    معاون عمرانی استاندار تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تعطیلی مدارس تنها راهکار است، گفت: تعطیلی مدارس برای کم کردن آلودگی هوا نیست البته مقداری در کاهش آلودگی تاثیر دارد ولی هدف اصلی ما این است که کودکان آسیب‌پذیر از منزل بیرون نیایند و این تصمیم ما برای پیشگیری است چرا که سلامتی فرزندان در اولویت است.

    کریمی افزود: ادارات استان تهران به هیچ وجه تعطیل نیست و مدیران می‌توانند به کارمندان خود مرخصی بدهند.

    وی به اجرای برجام نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای برجام امیدواریم منابع دولت نیز تامین شود و با برداشته شدن محدودیت‌ها بتوانیم نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی و دیگر اقدامات برای کاهش آلودگی هوا بپردازیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو